Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wiih, naa er jeg pa Elektrofilmesse sammen med ;P og Hippie-Erlend. ^^ This is fun, men HP-p-ene har av en eller annen grunn engelsk tastatur. :p Wiiiiih! ^^

8232759[/snapback]

Åh... den Microsoft-standen er rå! :D

Har de fått inn en ekte pc av tablet'en? (HP TX1020)

Endret av datating
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Wiih, naa er jeg pa Elektrofilmesse sammen med ;P og Hippie-Erlend. ^^ This is fun, men HP-p-ene har av en eller annen grunn engelsk tastatur. :p Wiiiiih! ^^

8232759[/snapback]

What he said! :wee:

 

Wee.. Dette tastaturet har ÆØÅ. Synd for deg Vegard, men jeg har visst funnet en bedre maskin! :p

8232779[/snapback]

Neppe, denne har stoooor touchscreen og Vista. :p Skal proeve aa overfoere filer med blaatann. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvor er denna messa? ^^

8232796[/snapback]

Oslo Spektrum

 

Vegard: Du har finni den kjøkken-pc'en ja. :p

8232805[/snapback]

Kjoekken? NJa, det er ikke den beste pc-en jeg har sett. Den hadde 2GB RAM, men 1,6Ghz prosessor. o.O Skal se om jeg ikke finner en bedre og faar lasta opp et bilde eller to.^^

Lenke til kommentar
Wiih, naa er jeg pa Elektrofilmesse sammen med ;P og Hippie-Erlend. ^^ This is fun, men HP-p-ene har av en eller annen grunn engelsk tastatur. :p Wiiiiih! ^^

8232759[/snapback]

What he said! :wee:

 

Wee.. Dette tastaturet har ÆØÅ. Synd for deg Vegard, men jeg har visst funnet en bedre maskin! :p

8232779[/snapback]

Neppe, denne har stoooor touchscreen og Vista. :p Skal proeve aa overfoere filer med blaatann. ^^

8232783[/snapback]

Hehe.. HEr fant jeg en laptop med innebygd 1,3MP webcam, men maskinen har ikke software til webcamet! :!:

 

Står her og nerder med Hippie-Erlend

Lenke til kommentar
Hvor er denna messa? ^^

8232796[/snapback]

Oslo Spektrum

 

Vegard: Du har finni den kjøkken-pc'en ja. :p

8232805[/snapback]

Kjoekken? NJa, det er ikke den beste pc-en jeg har sett. Den hadde 2GB RAM, men 1,6Ghz prosessor. o.O Skal se om jeg ikke finner en bedre og faar lasta opp et bilde eller to.^^

8232821[/snapback]

Den har innebygd webkamera... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...