Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Tentamen i hva?

 

Har jo alltids tid til å gå litt ut. Jeg derimot kan ikke gå ut før jeg er heelt ferdig med geografi shiten. Men samma det, det er fint vær ut. Og ikke lenge til ferie :D

8232035[/snapback]

I matte :( . Resten av fagene går greit (nynorsk er litt kjedelig da). Jeg prøver å ikke tenke sånn,Skrollan,.men det er ikke så lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Demille, åssn var det på kampen igår? .. det var igår right?

8232052[/snapback]

Var i går ja :D

 

Var gøøøy, hvertfall når de bosniske tilskuerne skulle "protestere" mot det bosniske fotballforbundet som er korrupt, ved å kaste sånne fyrverkeri greier.

 

Ellers kampen var gøy, selvom det ikke var mye bra spill sånn sett. Bosnia er ett lag i nesten oppløsning. Spilte ikke helt bra, men det gjorde ikke særlig mye når Norge var dårligere. Skuffende.

 

Men var gøy :D Jeg og pappa hadde det kos. Jeg frøys der da, så tenkte jeg sku kjøpe te. Men de solgte bare sort kaffe, tror jeg drakk tre kopper helt svart kaffe. Ble hvertfall varm.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

@KittyCat, matte er mengdetrening. Bare regn oppgaver så går det smooth. ;)

 

@Demille

Mohaha, så det bildet i RPP. Off. Tenk at Norge tapte. Nei, jeg holder meg til å følge med på curling. Der gjør Norge det tvert imot helt ypperlig. :love: SORTKAFFE! Det var en god idé! *lage*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Håper Norge kvalifiserer seg til VM iallfall. Kjipt at de ikke var med i fjor. :|

8232075[/snapback]

Tror du virkelig Norge har noen sjanse i det heletatt til å klare det? På 90-tallet da Norge kom seg til de store mesterskapene spilte de fleste spillerne på landslaget fast i relativt store klubber i utlandet. Nå spiller de aller fleste bare i norske klubber som vi alle vet er middelmodige ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...