Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Du er så priceless. :wee:

8231047[/snapback]

Jotakk. En annen gang drømte jeg at en lærer jeg hadde på ungdomskolen feide over meg. Det var skikkelig bra og greier, var helt sikker på at jeg kom når jeg våkna. :D

Poenget er at han egentlig er skikkelig sær og rar. Men det var en ålreit drøm. Det var det.

 

Du fortalte at du drømte at du var meg, men ikke at det var det som imponerte mest.

8231057[/snapback]

Dette var ikke den mest spennende drømmen jeg har hatt som involverer deg, Petter. Wink wink.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Jotakk. En annen gang drømte jeg at en lærer jeg hadde på ungdomskolen feide over meg. Det var skikkelig bra og greier, var helt sikker på at jeg kom når jeg våkna.  :D

Poenget er at han egentlig er skikkelig sær og rar. Men det var en ålreit drøm. Det var det.

8231076[/snapback]

Og jeg som trodde du var slik en snill pike :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Haha. Du er så priceless. :wee:

8231047[/snapback]

Jotakk. En annen gang drømte jeg at en lærer jeg hadde på ungdomskolen feide over meg. Det var skikkelig bra og greier, var helt sikker på at jeg kom når jeg våkna. :D

Poenget er at han egentlig er skikkelig sær og rar. Men det var en ålreit drøm. Det var det.

8231076[/snapback]

Objection!

8231098[/snapback]

 

 

Fy fan, jeg hadde volumet på fullt så når fyren sa objection så datt jeg av stolen.... nå våkna jeg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...