Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Spørs hvordan stemmene funker. Alle har små stemmer, som samvittighet og sånt.

men når en stemme plutselig skriekr til deg at du ikke fortjener kjærlighet, at du burde skade deg selv, at du fortjener all den smerten du føler, og så videre, så er nok ikke det helt normalt, nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er egentlig derfor jeg skal til psykolog nå.

For å få en fiks på det osm feiler meg nå, og fritak til neste år og tredje klasse.

 

EDIT: Leftfield. Jeg skjønte den ikke. Jeg har aldri hatt kviser, så jeg aner ikke hvordan de funker.

8230306[/snapback]

 

jeg var en rimelig kvisete fjortis :p sooehhh jau. Jeg er glad den tiden er forbi og huden har null spor av det iaff.

Lenke til kommentar
Veldig få som er flink til å snakke for seg, synes jeg da. Også virker det som om han jeg går hos har 0 interesse, og bare sier noen melakoniske ting avogtil. Faen i hælvette, vil jeg snakke om ting og få null respons kan jeg snakke til meg selv i oslo..

For meg hjelper det mye mer å syte om sånt onlajn med lars og mushi enn hos en forpult psykolog, mushi og lars følger vertfall med på hva jeg sier(liker jeg å tro) :p

8230309[/snapback]

Jeg vil tro at nettet er vel så effektivt som en psykolog. Noen ganger bedre også :)

 

Her kan vi finne folk som faktisk vet hva det vil si å gå gjennom ting fordi de har vært gjennom det selv.

Lenke til kommentar
Spørs hvordan stemmene funker. Alle har små stemmer, som samvittighet og sånt.

men når en stemme plutselig skriekr til deg at du ikke fortjener kjærlighet, at du burde skade deg selv, at du fortjener all den smerten du føler, og så videre, så er nok ikke det helt normalt, nei.

8230322[/snapback]

Vi drøfter, veit ikke åssen jeg skal forklare det men det er ofte sånt at stemmene i huet mitt sier "du er ubrukelig, du er ikke god i fotball".. Da tenker jeg "bare vent!" og spille fotball.

 

Når jeg ser meg selv i speil da sier en stemme at jeg er feit, alltid. Føler meg feit, selv om jeg har bittelitt sixpacks men jeg er for lat å bry meg og slanke

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at nettet er vel så effektivt som en psykolog. Noen ganger bedre også :)

 

Her kan vi finne folk som faktisk vet hva det vil si å gå gjennom ting fordi de har vært gjennom det selv.

8230329[/snapback]

Ja, fy faen det er jeg enig i. Dere har ikke bare sett og opplevd ANDRE med sånne problemer, men faktisk opplevd det selv.

Lenke til kommentar
Ja, sånne stemmer tror jeg er hakket mer normalt enn de som sier til deg i rare tonefall at du ikke fortjener lykke når du nettopp har hatt en fantastisk dag med kjæresten din..

8230357[/snapback]

Hmm, jeg har ikke stemmer i huet mitt. Men gjør masse drit uten å innse realiteten i det.

Jeg vet jo at det er galt men jeg greier ikke få meg selv til å bry meg om det. Det er først når jeg får konsekvenser jeg tenker at jeg ikke skulle ha gjort det, men tenker ikke hardt på det, bare når jeg kjeder meg/ligger i senga og prøver å få sove(det som er skummelt er at jeg har veldig lite/ingen anger).

edit: har greid å stoppe meg selv i gjøre ting som kunne fått heftige konsekvenser, så litt bedre har jeg blitt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Lurer på om vi hadde klart å snakke like åpent om dette om vi møttes i det virkelige liv. Når jeg er ute og går får jeg vanligvis et inntrykk av at mange mennesker er utspekulerte og jævlige, men her virker det bare som om det er hyggelige folk. :O

 

Jaja, ingen behøver å kommentere det der om de ikke vil. Føler meg litt merkelig i kveld. Skal sove snart...(som sagt!).

Lenke til kommentar

Jeg er ikke like åpen med "fremmede" irl som jeg er online.

Men om jeg hadde visst hvem dere var irl like "godt" som jeg gjør her, så ville jeg nok kunnet snakke med dere.

Det er bare lett å snakke med dere, for jeg vet at inegn av dere sender meg en melding i morgen "hei, hjem til meg og se film?" :p

Lenke til kommentar
Lurer på om vi hadde klart å snakke like åpent om dette om vi møttes i det virkelige liv. Når jeg er ute og går får jeg vanligvis et inntrykk av at mange mennesker er utspekulerte og jævlige, men her virker det bare som om det er hyggelige folk. :O

 

Jaja, ingen behøver å kommentere det der om de ikke vil. Føler meg litt merkelig i kveld. Skal sove snart...(som sagt!).

8230406[/snapback]

Tror ikke jeg hadde sagt noe så åpent i virkeligheten, sånt kan jeg bare si til folk jeg stoler på eller folk på internett som jeg mest sannsynelig ikke kommer til å møte(tenker at ting kan bli brukt mot meg senere, paranoia jau..).

Faen, tror jeg må høre på folk når de sier at jeg må "komme i kontakt med følelsene mine" elns bs.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...