Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg klarer meg vel. Men det ville vært veldig lett om jeg kunne ringt til TLZ etterpå og sagt alt som var galt, og alt jeg hadde sagt til psykologen og alt sånn. Og det kan jeg ikke. For han er i USA. Og vil ikke snakke mer enn to minutter av gangen fordi det er så dyrt.

Åh, faen. Det verste er at all den tiden jeg brukte på å få meg en ny time hos den eneste psykologen det faktisk har funket for med meg, har hjulpet meg så mye i seg selv,bare tiden, at det gir seg sikkert til påske. Men for sent å snu nå, tirsdag er det tilbake der. *grøsse*

Jeg vet det ikke er et nederlag, men det kjennes sånn ut.

Lenke til kommentar
min sa det rett ut at "du er virkelig gal, bra du kom til meg før du..." men han hjalp meg hvertfall :wee:

8230196[/snapback]

Vel, kanskje han sa det fordi at det var noe du trengte å høre elns? ;)

Men bra at du har fått hjelp! :)

8230206[/snapback]

ja... og nå er jeg som en ny person :wee:

@eplefe: får håpe de forsvinner til påske ja, vet akkurat hvordan det er og ha stemmer inni hue, er også dumt at han ikke vill snakke sammen, men du kan vel si til han at "nå skal du høre på det jeg sier og blåse i hva det koster"...

Lenke til kommentar

TLZ "gadd" ikke ta med seg pc, fordi han tenkte at det ikke ble så mye tid til internett uansett.

Vel. Eneste problemet for min del, egentlig er at det ikke er sikkert jeg får fritak fra gymmen til neste år. Var det som satte det hele i gang. Herregud, så patetisk det høres ut nå når jeg skrev det. Men jeg har angst for å vise kroppen min til folk, uten at det er frivillig, og folk jeg vet jeg kan stole på/venner, og klassen min er de siste menneskene på jord jeg stoler på.

Lenke til kommentar
Vel. Eneste problemet for min del, egentlig er at det ikke er sikkert jeg får fritak fra gymmen til neste år. Var det som satte det hele i gang. Herregud, så patetisk det høres ut nå når jeg skrev det. Men jeg har angst for å vise kroppen min til folk, uten at det er frivillig, og folk jeg vet jeg kan stole på/venner, og klassen min er de siste menneskene på jord jeg stoler på.

8230242[/snapback]

Hvis du sliter så fælt med det må det da være mulighet for å få fritak neste år også? Jeg kan ikke skjønne at de skal tvinge deg til det som gjør at du knekker sammen. Om ikke psykolog hjelper deg, så kanskje det kan være det som trengs for å få fritak igjen?

Lenke til kommentar
Men skrollan! Å overse stemmene funker sjelden. Selv om mange prøver denne strategien burde man heller prøve å forstå dem. Uansett er det lurest å finne hjelp. Og jeg håper dette ordner seg :(

8230198[/snapback]

det DUMMESTE man kan gjøre er faktisk å OVERSE eller fortrenge stemmene eller what ever rocks your boat. Fordi kjernen til problemet er fortsatt uløst og det er bare spørsmål om tid når det vil dukke opp igjen. Og når det gjør det, er det ENDA verre enn det var før. Det eskalerer bare.

This...is.....WHY, man må løse slike problemer ASAP. Det er som en kvise. Du kan gjerne poppe den hvor mye du vil, men hvis du ikke fjerner "kjerna", dukker det opp infeksjon hver gang...og blir enda verre.

Lenke til kommentar

Er egentlig derfor jeg skal til psykolog nå.

For å få en fiks på det osm feiler meg nå, og fritak til neste år og tredje klasse.

EDIT: Leftfield. Jeg skjønte den ikke. Jeg har aldri hatt kviser, så jeg aner ikke hvordan de funker.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
@eplefe: Kan godt skjønne at du ikke takler psykologer. Klarer dem ikke selv jeg. Det føles bare så kunstig og snakke med dem. De tror de vet så mye om det du går igjennom fordi de har lest om det i en bok liksom... Det blir rett og slett kvelende.

8230201[/snapback]

Veldig få som er flink til å snakke for seg, synes jeg da. Også virker det som om han jeg går hos har 0 interesse, og bare sier noen melakoniske ting avogtil. Faen i hælvette, vil jeg snakke om ting og få null respons kan jeg snakke til meg selv i oslo..

For meg hjelper det mye mer å syte om sånt onlajn med lars og mushi enn hos en forpult psykolog, mushi og lars følger vertfall med på hva jeg sier(liker jeg å tro) :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...