Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun sa til meg at hun holdt med Norge i dag da :roll:

8228988[/snapback]

Når Bosnia kommer, stem!

7967419[/snapback]

Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia! Stem på Bosnia!

Det er et flotterz land :cool:

8005526[/snapback]

Care?

Stem Bosnia

8054954[/snapback]

Nei, bare lurte. Er selv fra bosnia,

8122823[/snapback]

Lenke til kommentar
Men herregud da, Braindead er bare et mesterverk av en film. Kos fra begynnelse til slutt :D

Åh...det er en glimrende film :love:

8228891[/snapback]

Jeg burde kanskje ha lagt til at jeg satt og lo gjennom hele filmen, det var underholdning ;) Men du må vel være enig i at det er en av de filmene som er så ekstremt gjennomført dårlig at det er grunnen til at den er bra? :D

8228928[/snapback]

Ja, den er bra :D. Så den på bursdagselskapet til en kamerat av meg for litt siden, var veldig morsom. Tarmene lever, :p.

Lenke til kommentar
Jeg burde kanskje ha lagt til at jeg satt og lo gjennom hele filmen, det var underholdning ;) Men du må vel være enig i at det er en av de filmene som er så ekstremt gjennomført dårlig at det er grunnen til at den er bra? :D

8228928[/snapback]

Nja...ikke egentlig. Jeg syns det er en bra film i utgangspunktet.
Har dere ikke slått på TV2 enda er dette tiden å gjøre det på ;)

8228933[/snapback]

Det er bare fotball, intet å bry seg om :D
Lenke til kommentar

8228928[/snapback]

Har dere ikke slått på TV2 enda er dette tiden å gjøre det på ;)

8228933[/snapback]

Det er bare fotball, intet å bry seg om :D

8229045[/snapback]

du gikk nettop glipp av et fyrverkeri av en kamp :p

Lenke til kommentar

8228928[/snapback]

8229045[/snapback]

Okai, da er vi ikke helt enige på det punktet. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...