Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh yes. Med mindre du har veldig sansen for en møkkadårlig zombiefilm med ekstremt dårlig puppetry, mange hundre liter med blod og gørr, er veldig fan av Peter Jackson eller bare se den (fordi du skulle se den da du var 6 år sammen med din mor og eldre søster, men moren din skremte vannet av deg før filmen omtrent hadde begynt og trodde du lo av det, men så fant ut at du krampegråt, og du ville ikke se mer, og du aldri har hatt sjansen til å se den før nå), så anbefaler jeg den egentlig ikke. :p

8228692[/snapback]

Men herregud da, Braindead er bare et mesterverk av en film. Kos fra begynnelse til slutt :D

Åh...det er en glimrende film :love:

Lenke til kommentar
haha nå blir bråkmakerne tatt på ulevåll! :woot: Snut med skjold, køller og bikkjer på vei inn blandt bråkmakerne! Håper de legger igjen samvittigheten når de arresterer de folka!

8228902[/snapback]

Det er jo direktesendt, håper det ikke blir sensurert hvis dem setter hunder/politiet inn.

For en morsom ut arting av en landskamp

Lenke til kommentar
Men herregud da, Braindead er bare et mesterverk av en film. Kos fra begynnelse til slutt :D

Åh...det er en glimrende film :love:

8228891[/snapback]

Jeg burde kanskje ha lagt til at jeg satt og lo gjennom hele filmen, det var underholdning ;) Men du må vel være enig i at det er en av de filmene som er så ekstremt gjennomført dårlig at det er grunnen til at den er bra? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...