Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Internet is the new dating service! :wee:

mmmm men en treffer mange trivelige folk på nettet da. Trivelig når en bor på en liten bortgjemt plass, som det jeg gjør.

8226825[/snapback]

eller er ny i en by... som jeg er...

Endret av Minerva
Lenke til kommentar

Jeg har vel møtt mellom 20 og 30 stykker gjennom forumet, fra Zlatzman på fest til sim, karlsen, hoaas og resten av Voll/NTNU-gjengen, LarsP, cun, Glint, Marenh/Rome, fredrik, tomat-ulf, redhead og en haug med andre på to TG og et HWLAN, Darkness, Solberg, Rasch, April, Orresnei og resten på Bergensmøtet hjemme hos meg og selvfølgelig viktigst av alle; Hanne og Veronica. ^^

Lenke til kommentar
Jeg har vel møtt mellom 20 og 30 stykker gjennom forumet, fra Zlatzman på fest til sim, karlsen, hoaas og resten av Voll/NTNU-gjengen, LarsP, cun, Glint, Marenh/Rome, fredrik, tomat-ulf, redhead og en haug med andre på to TG og et HWLAN, Darkness, Solberg, Rasch, April, Orresnei og resten på Bergensmøtet hjemme hos meg og selvfølgelig viktigst av alle; Hanne og Veronica. ^^

8226834[/snapback]

..og ikke minst

Lenke til kommentar

8226834[/snapback]

..og ikke minst

8226896[/snapback]

Oja, stemmer det ^^ Hvordan kjente du meg igjen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...