Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vel møtt mellom 20 og 30 stykker gjennom forumet, fra Zlatzman på fest til sim, karlsen, hoaas og resten av Voll/NTNU-gjengen, LarsP, cun, Glint, Marenh/Rome, fredrik, tomat-ulf, redhead og en haug med andre på to TG og et HWLAN, Darkness, Solberg, Rasch, April, Orresnei og resten på Bergensmøtet hjemme hos meg og selvfølgelig viktigst av alle; Hanne og Veronica. ^^

Lenke til kommentar
Jeg har vel møtt mellom 20 og 30 stykker gjennom forumet, fra Zlatzman på fest til sim, karlsen, hoaas og resten av Voll/NTNU-gjengen, LarsP, cun, Glint, Marenh/Rome, fredrik, tomat-ulf, redhead og en haug med andre på to TG og et HWLAN, Darkness, Solberg, Rasch, April, Orresnei og resten på Bergensmøtet hjemme hos meg og selvfølgelig viktigst av alle; Hanne og Veronica. ^^

8226834[/snapback]

..og ikke minst

Lenke til kommentar
Jeg har vel møtt mellom 20 og 30 stykker gjennom forumet, fra Zlatzman på fest til sim, karlsen, hoaas og resten av Voll/NTNU-gjengen, LarsP, cun, Glint, Marenh/Rome, fredrik, tomat-ulf, redhead og en haug med andre på to TG og et HWLAN, Darkness, Solberg, Rasch, April, Orresnei og resten på Bergensmøtet hjemme hos meg og selvfølgelig viktigst av alle; Hanne og Veronica. ^^

8226834[/snapback]

..og ikke minst

8226896[/snapback]

Oja, stemmer det ^^ Hvordan kjente du meg igjen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...