Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hellu! :) Er det drikking idag steffy`? Er i bergen og skal ut, så kanskje man møtes?

8226314[/snapback]

Steffy er bosatt i Trondheim frem til den 30., dukker du opp på neste HW-møte så tar vi selvsagt noen shots sammen. Jeg skal ikke drikke i dag, den kjæreste kjæresten min Veronica kommer fra Røros, så jeg skal plage henne litt.

Lenke til kommentar

Ah akkurat! :)

I og med at jeg mest sannsynlig blir å bosette meg i bergen er det stor sjangs for at det blir en fest eller noe ja! ca. halvveis ferdig med min førstegangstjeneste nå! :w00t:

Etter det er det bare rep 1 gang i året til jeg er 44!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Steffy er bosatt i Trondheim frem til den 30., dukker du opp på neste HW-møte så tar vi selvsagt noen shots sammen. Jeg skal ikke drikke i dag, den kjæreste kjæresten min Veronica kommer fra Røros, så jeg skal plage henne litt.

8226367[/snapback]

Det er jo O'Store Kjellerphaest i kveld!

Lenke til kommentar
Demille, min stripete, tullete venn. Det visste jeg vel ikke. :/ Visste at de hadde noe på gang, men ikke at de var blitt et par.

8226418[/snapback]

Du må snakke oftere med meg på msn. Jeg har alt det saftigste diskusjon.no sladderet. Og nei, jeg kødder ikke.

 

Ikke rart folk ikke har skjønt, vi har jo glemt å ha hverandres navn i signaturen med masse <3<3<3<3 rundt. ^^

8226438[/snapback]

Jeg tror dere er litt for gamle til sånt.

Dessuten, det er bare litt teit å ha det i siggen sin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...