Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy må en tur på do, vi snakkes når han har lagt sin bommelom i do.

8224281[/snapback]

lol

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Everytime I try to fly, I fall

Without my wings, I feel so small

I guess I need you, baby

And everytime I see you in my dreams

I see your face, it's haunting me

I guess I need you, baby

 

Seriøst dere, jeg har drømt om Bundy. Det sier litt om hvor mye tid jeg tilbringer i denne tråden, og den på whinerz.

Lenke til kommentar
MrLeft, jeg tror ikke jeg "vant" men er bare fornøyd over at du har sluttet å klage på meg :)

8224320[/snapback]

 

Det kommer mer, og det vet du!

8224322[/snapback]

 

det SYKESTE er at han tror jeg "whiner"/klager/syter. Jeg kunne ikke gitt mer faen egentlig. Problemet er egentlig at jeg bryr meg om folk, og jeg har ikke lyst at kidden skal få herpa sine beste år pga noe han kunne lett forhindra.

Lenke til kommentar
Og pass på hvordan du snakker med meg, gutt.

8224302[/snapback]

Jaså. Hva kan skje?

8224324[/snapback]

Samme som når du dividerer med 0....

8224338[/snapback]

 

jeg liker ikke at en kid på 15 åpner kjeften sin på den måten mot meg. Er det rart?

 

edit: Frichassé: Du tror det NÅ ja. MEn tro meg, om par år vil du se deg tilbake og flirre litt av det og savne det.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
det SYKESTE er at han tror jeg "whiner"/klager/syter. Jeg kunne ikke gitt mer faen egentlig. Problemet er egentlig at jeg bryr meg om folk, og jeg har ikke lyst at kidden skal få herpa sine beste år pga noe han kunne lett forhindra.

8224335[/snapback]

Flott måte å forklare meg dette på, først trodde jeg du bare var sur så bare trodde jeg du whinet og nå sier du at jeg kan få mine beste år herpa. O.o

 

Hvorfor hørte jeg ikke på deg før. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...