Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sirslask; du kan vertfall spøke med å være ananas i huet :dontgetit:

8224090[/snapback]

Vell, noen ganger er jeg det, syke greier. Men men, ikke noe å bry seg om, lenge siden sist nå :wee:

8224121[/snapback]

 

lenge? er snakk om 5 minutter siden...

 

I shit you not når jeg sier at du virker helt forjævlig desp etter enten å få deg høl eller rett og slett din bedre halvdel. Så pass mye at du faktisk setter deg ned på nivå av et feiebrett...om ikke en dassring. Jenter ler av deg fordi du er så desp, og de kan manipulere deg LETT til å gjøre hva faen de vil (gi faen i å tenke skittent, og tenk litt seriøst etter). Jenter liker IKKE tøfler, gutter som går med på alt, har ingen egne meninger og er heeeeeeeelt med.

 

Slutt å være en tøffel. Slutt i det minste å vise hvor desp du er. Det virker som om hver gang KittyCat eller Demille sier noe koffert'ish (til noen ANDRE, ikke deg. Legg merke til det.), så prøver du alltid å overføre fokus på deg selv. Du innbiler deg at det kan bli noe mellom deg og Demille/KittyCat.

 

Og desutten, det er ikke akkuratt SMART å flørte først med en jente og gi hu full oppmerksomhet, for så å gjøre det samme med en annen MENS den første ser på. Hallo, mann. Wake up.

 

Jeg prøver ikke å være slem, jeg ER ikke slem, jeg bare prøver å få litt vett i hodet ditt så du slipper å gå gjennom ett helvete med jenter som er kun etter å føkke opp livet ditt. Og du legger det rimelig lett til at det skjer.

Lenke til kommentar
hoho, trodde du sparte deg for Mirna, jeg.

8224211[/snapback]

 

Hmm... jeg har visst en greie for øst-europeere

 

Skal nok ikke bli så vansklig, tror du skiller deg godt ut fra feite svette polske middelaldrende menn. :green:

 

 

Dagens kompliment.

8224212[/snapback]

 

Wow. Takk. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...