Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal kalle deg Preben.

8223785[/snapback]

For å gjøre samme tabbe som deg? Nei takk... :p

 

Helt seriøst, fjerner jeg TSP, fjerner jeg på en måte min forumpersonlighet.

8223800[/snapback]

Jeg kommer uansett alltid til å kalle deg TSP så du kan like gjerne gå tilbake til det :)

Lenke til kommentar
Det blir som Sirslask uten slask  :nei:

8223806[/snapback]

Ja, ikke sant, ville jo bli latterlig.

 

 

Helt seriøst, fjerner jeg TSP, fjerner jeg på en måte min forumpersonlighet.

8223800[/snapback]

 

Så dumt 'a gitt. :whistle:

8223813[/snapback]

Det ante meg at den kommentaren kom til å komme... :wee:

 

Jeg kommer uansett alltid til å kalle deg TSP så du kan like gjerne gå tilbake til det :)

8223816[/snapback]

Problemet er at så mange nevner meg med kallenavn og det synes jeg er så fælt. Jeg liker derimot forkortelsen TSP. Kanskje jeg kun skal kalle meg TSP?
Lenke til kommentar
Problemet er at så mange nevner meg med kallenavn og det synes jeg er så fælt. Jeg liker derimot forkortelsen TSP. Kanskje jeg kun skal kalle meg TSP?

8223847[/snapback]

Ikke så ille det da... Kall deg The stratgy player eller TSP... Slik kjenner vi deg og slik vil vi kjenne deg igjen. Liker ikke at folk bytter navn i tide og utide. Du har hatt et lett gjenkjennelig navn og slik synes jeg det burde være :) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Problemet er at så mange nevner meg med kallenavn og det synes jeg er så fælt. Jeg liker derimot forkortelsen TSP. Kanskje jeg kun skal kalle meg TSP?

8223847[/snapback]

Ikke så ille det da... Kall deg The stratgy player eller TSP... Slik kjenner vi deg og slik vil vi kjenne deg igjen. Liker ikke at folk bytter navn i tide og utide. Du har hatt et lett gjenkjennelig navn og slik synes jeg det burde være :)

8223864[/snapback]

Så "TSP" og "The Strategy-player" funker, men ikke "TSPreben"

 

Tenkte at TSPreben var en god sammensetning av kallenavn og navn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...