Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

jeg vil tro begge ville ha gitt full faen og snudd seg og gått og festa elns i stedet, for å være helt ærlig og direkte.

8223233[/snapback]

Mye mulig :hm:

8223247[/snapback]

 

bare innse det. Begge har null interesse for deg som type. Period. Ikke noe tøsing, eller flørting, eller whatever. Null.Zero. Nothing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Insett det nå... men men, jeg har jo alltids Myspace.com :roll:

8223266[/snapback]

 

myspace, blink, nettby. Det er nok av plasser å flørte og prøve seg. Diskusjon.no er nok ikke helt det rette stedet.

 

edit:

Begge? :ohmy:

8223262[/snapback]

Er jeg ikke bedre enn hele SO tilsammen kanskje? ;)

8223268[/snapback]

 

fy faen, say WHAT? :p

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Tenk om Sirslask finner seg en heit jente på jippi. De blir stormforelsket og Sirslask tenker at det er for godt til å være sant. De møtes..og Sirslask innser at det florerer av pedofile på visse nettsteder. Den heite jenta hadde ølmage og bart. Etter det ville han ha hatt store mentale sår for livet. Tanken på å ha hatt drity talk med en pedofil boms var for tung å leve med.

 

Nei ikke synk så dypt (Og nei jeg er ikke seriøs).

Lenke til kommentar
Tenk om Sirslask finner seg en heit jente på jippi. De blir stormforelsket og Sirslask tenker at det er for godt til å være sant. De møtes..og Sirslask innser at det florerer av pedofile på visse nettsteder. Den heite jenta hadde ølmage og bart. Etter det ville han ha hatt store mentale sår for livet. Tanken på å ha hatt drity talk med en pedofil boms var for tung å leve med.

 

Nei ikke synk så dypt (Og nei jeg er ikke seriøs).

8223334[/snapback]

Jenta sirslask har hatt cybersex med i flere uker er en 56 år gammel mann :!:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...