Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Har det noe å si om det skjer en gang eller flere? Hvis man først har tilgitt det en gang ber man om at det skal skje igjen, så hvis det først er greit at hun gjør det den ene gangen ser jeg ikke problemet med å tilgi flere ganger.

8222442[/snapback]

Det er forskjell på å gi noen en sjanse til og på å gjøre seg selv til en dørmatte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det noe å si om det skjer en gang eller flere? Hvis man først har tilgitt det en gang ber man om at det skal skje igjen, så hvis det først er greit at hun gjør det den ene gangen ser jeg ikke problemet med å tilgi flere ganger.

8222442[/snapback]

Det er forskjell på å gi noen en sjanse til og på å gjøre seg selv til en dørmatte

8222452[/snapback]

Hvis jeg tilgir en jente for utroskap, så forventer jeg at hun gjør det igjen. Hvis det ikke plager meg nok til at jeg slår opp første gang, så vil jeg bare venne meg til tanken etterhvert.

Lenke til kommentar
Å nei! Du må ikke spille WoW, for det er livsfarlig. En gang var det en kar som hadde en WoW-konto som tok liv av seg selv, og, lizm, da er det vel opplagt hvorfor han gjorde det.

8222298[/snapback]

Du er sånn bare fordi du spiller WoW. :tease:

8222354[/snapback]

Ikke min skyld at de er dumme som brød.

Lenke til kommentar
Hvis jeg tilgir en jente for utroskap, så forventer jeg at hun gjør det igjen. Hvis det ikke plager meg nok til at jeg slår opp første gang, så vil jeg bare venne meg til tanken etterhvert.

8222473[/snapback]

Jeg tipper din verden er ganske svart/hvit ;)
Lenke til kommentar
Jeg får ikke sett bildet. Men det er fakta faen at den lappen hang på studenthjemmet her om dagen. Mulig at han har sett det et annet sted først.

8222362[/snapback]

8222509[/snapback]

 

Den ser jaggumeg helt likt ut som den jeg så. :dontgetit:

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Ja, og mora er på butikken.

Dette er så weird. Sitter og prøver å roe henne ned. Hun har hentet varme håndklær, en vekt og en sånn gummisugeting for å rense slim om det blir nødvendig. Og saks og tørre kluter.

8222595[/snapback]

Lykke til som jordmor da :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...