Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
et år uten alkohol, det kan jo ikke være greit.

8221358[/snapback]

Hvordan er det egentlig et problem? Det er over ett og et halvt år siden sist jeg var full. 1.nyttårsdag var vel sist jeg hadde i meg noe alkohol og det var et glass vin.

 

Jeg var også, for ordens skyld, helt alkoholfri frem til Nyttårsaften etter jeg fylte 18

Lenke til kommentar
Jeg var også, for ordens skyld, helt alkoholfri frem til Nyttårsaften etter jeg fylte 18

8221421[/snapback]

Kjiping. :p

 

Neida, det bør kanskje ikke være så ille for ham siden jeg regner med at de fleste andre der heller ikke drikker. Å være edru et år og fortsatt være på tilstelninger der folk drikker derimot, må være slitsomt. Det er vel litt "må ha det jeg ikke kan få" inne i bildet for stakkars Ustedalen.

Lenke til kommentar
Hvordan er det egentlig et problem? Det er over ett og et halvt år siden sist jeg var full. 1.nyttårsdag var vel sist jeg hadde i meg noe alkohol og det var et glass vin.

 

Jeg var også, for ordens skyld, helt alkoholfri frem til Nyttårsaften etter jeg fylte 18

8221421[/snapback]

Fy fan, du kan'ke være mye kuuul ass! du er sikkert en sånn jævla nerd som bare gjør skolearbeid og bruker briller og sånn lizm lol! Du røyker sikkert ikke engang!

Lenke til kommentar
Hvordan er det egentlig et problem? Det er over ett og et halvt år siden sist jeg var full. 1.nyttårsdag var vel sist jeg hadde i meg noe alkohol og det var et glass vin.

 

Jeg var også, for ordens skyld, helt alkoholfri frem til Nyttårsaften etter jeg fylte 18

8221421[/snapback]

Fy fan, du kan'ke være mye kuuul ass! du er sikkert en sånn jævla nerd som bare gjør skolearbeid og bruker briller og sånn lizm lol! Du røyker sikkert ikke engang!

8221491[/snapback]

Jeg bruker ikke briller, jeg har hatt regulering ihvertfall da. Jeg hadde et snitt på rundt 3 på hele ungdomsskolen og vgs. Jeg er vokalist i et Black Metal band og jeg røyker Rød 3.

 

Nei, jeg er ikke kuuul, men vennene mine og kjæresten min liker meg :)

 

Tror mamma liker meg også

Lenke til kommentar
Jeg bruker ikke briller, jeg har hatt regulering ihvertfall da. Jeg hadde et snitt på rundt 3 på hele ungdomsskolen og vgs. Jeg er vokalist i et Black Metal band og jeg røyker Rød 3.

 

Nei, jeg er ikke kuuul, men vennene mine og kjæresten min liker meg :)

 

Tror mamma liker meg også

8221502[/snapback]

Hvilket band?

 

 

Og du er jo ikke METAL!!11 når moren din liker deg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...