Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men siden jeg er så glad vil jeg ikke spørre, og risikere at du ødelegger dagen min :D

8220818[/snapback]

Da må du øve deg på å godte deg på andres bekostning. Ekstremt mye å gjøre, ekstremt lite tid, ikke betalt årsavgiften enda grunnet litt likviditetsproblemer, ikke internett på hybelen, innleveringsfrist nærmer seg, eksamen nærmer seg, pensumet har hopet seg opp, bankkortet mitt er så ripete at det funker en av ti ganger nå, mastercardet finner jeg ikke, noen har stjålet vannkokeren på kontoret så jeg har ikke kaffe eller varm kakao tilgjengelig, en happening jeg hadde gledet meg til blir ikke noe av osv, osv.

 

Marley: Godt å høre (at noen har det verre enn meg), men samtidig ikke. Hva har skjedd me deg i dag?

 

edit:Whine? Jeg? Aldri....

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

NgZ, ta en dag om gangen. Det har jeg begynt med. :cool: Har innlevering av stort prosjekt i geografi til mandag, jeg har ikke begynt. Og har ikke tid å begynne på det før søndag.

 

Ellers er jeg ferdig med en dritt uke :D Som jeg overlevde. Snart ferie :D :D Guud, så godt humør jeg er i.

 

 

Men synes synd på deg da. *tøsepå*

Lenke til kommentar

Marley: Godt å høre (at noen har det verre enn meg), men samtidig ikke. Hva har skjedd me deg i dag?

8220885[/snapback]

 

Skal vi se:

 

-Henger etter på skolen

-Sover for lite

-Ligger på minussiden med fire siffer når det kommer til økonomi

-Filserveren er fortsatt død

 

I dag måtte jeg sitte og høre på klassas analyser av diverse dikt. Jeg hater dikt.

Lenke til kommentar
Men synes synd på deg da. *tøsepå*

8220904[/snapback]

Ikke noe er som medfølelse og tøsing på en gang.

 

Marley: Hva skal man med søvn? Tror snittet mitt ligger på >5 timer denne uken, og selv om jeg har hatt mindre før, begynner jeg å bli trøtt. Med de kaffemengdene som går med om dagen er det jo ikke rart jeg ikke sovner så lett.

edit: Hvis jeg må betale fotoboksboten fra sist mandag, begynner det å nærme seg fire siffer her også. Tror pengene avsatt til ferie går i vasken...

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...