Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kelvin er en måleenhet som starter på -276,16 grader celsius eller hva det var.. Den starter på det absolutte nullpunkt!

8218495[/snapback]

-273,15 grader celsius = 0 Kelvin

Det er 273,16 grader fra 0 Kelvin til vannets trippelpunkt (som ligger på 0,01 grad celcius).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Creative er noe skjiit, både jeg og brodern sjøpte en sånn liten med 1gb for litt over et år siden, nå er begge herpa :hrm:

*nnnnn

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Creative er noe skjiit, både jeg og broder sjøpte en sånn liten med 1gb for litt over et år siden, nå er begge herpa :hrm:

8220186[/snapback]

Min har tålt det meste, og med unntak av en firmware-oppdatering som gikk til helvete, har den fulgt meg gjennom tykt og tynt. Mistenker at standard-omformere fra stikkontakt til USB ikke leverer nok ampere. Den har veldig kort ladetid i forhol til batterilevetiden.,
Lenke til kommentar

Min har også tålt mye, jeg hadde en som lagde klikkelyder siden den var ny. Men fikk ny og den har tålt en del. Men den er jo ikke like robust som ipod nano 1g., som jeg har trikset med beinet sånn at den landa på taket på sandvika stasjon og måtte klatre opp og hente den igjen :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Haw haw, akkurat nå har jeg bare ett øye.

8220242[/snapback]

That's very interesting, please tell me more!

*Vil du ikke fortelle? :(

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...