Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Vennligst forklar!

8219219[/snapback]

IP-telefonen hans sluttet å fungere, ruteren hans blinket hele tiden, konklusjon: Vi (leietakerne) bedrev servervirksomhet og ulovligheter. I tillegg har han snakket med en "data-ekspert" i forsvaret som har testet vista og en jurist han kjenner og begge sier at ulovlig nedlastning er fyfy, så han krypterte nettverket.

 

At han andre på hybelen spiller wow 24/7 og at begge streamer en del nett-tv/radio kan jo IKKE ha noe med saken å gjøre. Grrrr....

 

Sidious: Har satt opp film- og tv-produksjon, jus og anvendt datateknologi foreløpig. Skal prøve å skaffe meg en sommerjobb i en avis, men det går litt trått. Journaliststudiet har jeg egentlig ikke så mye tro på.

 

Steffy: Hva? Kan ikke komme på noen som holder seg mer til sak en ham. For ikke å snakke om kvaliteten og modenheten på postene. :whistle:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt... Men jeg er veldig glad i å krangle med folk om lover, regler og rettigheter. :p

*Andre uken uten sukker* :( Det er hardt. Særlig da internetten forsvant samtidig, så jeg bare sitter og ser skjit på tv mens jeg lengter etter sjokolade.

Lenke til kommentar

Jeg spiste ekstremt mye av det, og ga meg selv den nypopulære diagnosen "sukker-avhengig". Fant ut det var på tide med en drastisk reduksjon i inntaket, og sukker jeg får i meg nå skal være naturlig (i frukt ol.) og ikke komme fra sjokolade/brus eller slikt. Det er jo ikke noe vits i å spise på seg sukkersyke.

Lenke til kommentar
Jeg spiste ekstremt mye av det, og ga meg selv den nypopulære diagnosen "sukker-avhengig". Fant ut det var på tide med en drastisk reduksjon i inntaket, og sukker jeg får i meg nå skal være naturlig (i frukt ol.) og ikke komme fra sjokolade/brus eller slikt. Det er jo ikke noe vits i å spise på seg sukkersyke.

8219424[/snapback]

 

Den siste uka har jeg ikke drukket noe brus, spist noe godteri, og jeg har hatt fem om dagen :w00t:. Føler meg nesten litt for sunn nå jeg kjøpe en banan, et eple og en yoghurt på butikken, og betaler 15kr, mens de andre kjøper boller, brus og en sjokolade :p

Lenke til kommentar
Jeg spiste ekstremt mye av det, og ga meg selv den nypopulære diagnosen "sukker-avhengig". Fant ut det var på tide med en drastisk reduksjon i inntaket, og sukker jeg får i meg nå skal være naturlig (i frukt ol.) og ikke komme fra sjokolade/brus eller slikt. Det er jo ikke noe vits i å spise på seg sukkersyke.

8219424[/snapback]

 

høres ut som du ble hjernvaska av medias "helse" bølge. GJ.

 

edit: "Are you tired after 24 hour shift? Do you sleep every night? Do you excessivly breathe? DO YOU FEEL OK?

 

We have this amazing product that will fight with those symptoms. Order now for $99.99 and get a free baseball cap!"

 

.....

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
høres ut som du ble hjernvaska av medias "helse" bølge. GJ.

8219504[/snapback]

Hjernevasket er jeg nok ikke, og jeg kommer nok til å ta en sjokolade i ny og ne etterhvert, men hvorfor proppe i seg masse drit? Sykkelen skal også frem snart, og kondisjon og form skal få seg et løft.

 

Sidious: Du leser mengder med pensum og drikker sjelden alkohol? Hva skjer med studentene? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...