NgZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Vennligst forklar! 8219219[/snapback] IP-telefonen hans sluttet å fungere, ruteren hans blinket hele tiden, konklusjon: Vi (leietakerne) bedrev servervirksomhet og ulovligheter. I tillegg har han snakket med en "data-ekspert" i forsvaret som har testet vista og en jurist han kjenner og begge sier at ulovlig nedlastning er fyfy, så han krypterte nettverket. At han andre på hybelen spiller wow 24/7 og at begge streamer en del nett-tv/radio kan jo IKKE ha noe med saken å gjøre. Grrrr.... Sidious: Har satt opp film- og tv-produksjon, jus og anvendt datateknologi foreløpig. Skal prøve å skaffe meg en sommerjobb i en avis, men det går litt trått. Journaliststudiet har jeg egentlig ikke så mye tro på. Steffy: Hva? Kan ikke komme på noen som holder seg mer til sak en ham. For ikke å snakke om kvaliteten og modenheten på postene. Endret 23. mars 2007 av NgZ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 hei allesammen 8219283[/snapback] Kvalitetsinnlegg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 NgZ: Ok, høres jo bra ut det der. Jus, lyst å bli advokat eller? *Kose seg med sjokolade og brus* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 hei allesammen 8219283[/snapback] Kvalitetsinnlegg. 8219328[/snapback] you said it Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vet ikke helt... Men jeg er veldig glad i å krangle med folk om lover, regler og rettigheter. *Andre uken uten sukker* Det er hardt. Særlig da internetten forsvant samtidig, så jeg bare sitter og ser skjit på tv mens jeg lengter etter sjokolade. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 NgZ: Hvorfor har du kutta ut med sukker? Av helsemessige årsaker eller? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvorfor klarer ikke postbanken å sende meg koden til kontofonen min? Har brukt alt for mye penger i det siste... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg spiste ekstremt mye av det, og ga meg selv den nypopulære diagnosen "sukker-avhengig". Fant ut det var på tide med en drastisk reduksjon i inntaket, og sukker jeg får i meg nå skal være naturlig (i frukt ol.) og ikke komme fra sjokolade/brus eller slikt. Det er jo ikke noe vits i å spise på seg sukkersyke. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg spiste ekstremt mye av det, og ga meg selv den nypopulære diagnosen "sukker-avhengig". Fant ut det var på tide med en drastisk reduksjon i inntaket, og sukker jeg får i meg nå skal være naturlig (i frukt ol.) og ikke komme fra sjokolade/brus eller slikt. Det er jo ikke noe vits i å spise på seg sukkersyke. 8219424[/snapback] Den siste uka har jeg ikke drukket noe brus, spist noe godteri, og jeg har hatt fem om dagen . Føler meg nesten litt for sunn nå jeg kjøpe en banan, et eple og en yoghurt på butikken, og betaler 15kr, mens de andre kjøper boller, brus og en sjokolade Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 NgZ: Imponerende. Jeg er nok også sukkeravhengig. Vanskelig å slutte egentlig. Trøster meg med at jeg sjelden drikker alkohol og at jeg aldri røyker. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Jeg spiste ekstremt mye av det, og ga meg selv den nypopulære diagnosen "sukker-avhengig". Fant ut det var på tide med en drastisk reduksjon i inntaket, og sukker jeg får i meg nå skal være naturlig (i frukt ol.) og ikke komme fra sjokolade/brus eller slikt. Det er jo ikke noe vits i å spise på seg sukkersyke. 8219424[/snapback] høres ut som du ble hjernvaska av medias "helse" bølge. GJ. edit: "Are you tired after 24 hour shift? Do you sleep every night? Do you excessivly breathe? DO YOU FEEL OK? We have this amazing product that will fight with those symptoms. Order now for $99.99 and get a free baseball cap!" ..... Endret 23. mars 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 høres ut som du ble hjernvaska av medias "helse" bølge. GJ. 8219504[/snapback] Hjernevasket er jeg nok ikke, og jeg kommer nok til å ta en sjokolade i ny og ne etterhvert, men hvorfor proppe i seg masse drit? Sykkelen skal også frem snart, og kondisjon og form skal få seg et løft. Sidious: Du leser mengder med pensum og drikker sjelden alkohol? Hva skjer med studentene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Steffy: Hva? Kan ikke komme på noen som holder seg mer til sak en ham. For ikke å snakke om kvaliteten og modenheten på postene. 8219324[/snapback] Jeg forvekslet ham med Dotten. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg lukter Dottens indignasjon helt hit. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Neeeeei, de var tom for det jeg ville ha på den helikopter sjappa. Bestiller et apache helikopter i steden, sånn fjernstyrt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jaja, der tok den ene hardisken kvelden. Får kose meg med laptop... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jaja, der tok den ene hardisken kvelden. Får kose meg med laptop... 8219753[/snapback] Mp3-spilleren nekter å lade i stikkontakt. Rett før jeg drar på 9-dagers busstur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Mp3-spilleren nekter å lade i stikkontakt. Rett før jeg drar på 9-dagers busstur. 8219781[/snapback] Gjør som broren min gjorde... ta med laptop Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Mp3-spilleren nekter å lade i stikkontakt. 8219781[/snapback] Creative-spilleren min nekter å lade seg med adapter... Er alltid like gøy når jeg er på tur... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg