Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha hund. Lurer på hvor mye det vil koste å ha en hund...sånn grovt regnet?

8217191[/snapback]

Er vel ikke så alt for mye, du må jo kjøpe den ~7000 kr?

Mat pr dag ca 20-30 kr? Diverse utstyr er vel en engangsutgift på et par tusen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer veldig ann på om du har en bitteliten hund som ikke spiser og en diger hund som er veldig sulten :p

8217227[/snapback]

Og ikke minst om han har tenkt å kjøpe moteklær til den, personlig syns jeg jakker og slikt til hunder et tull :p

Lenke til kommentar
Og ikke minst om han har tenkt å kjøpe moteklær til den, personlig syns jeg jakker og slikt til hunder et tull :p

8217232[/snapback]

Nei faen...den skal da klare å ta vare på seg selv og ikke en slik liten ting som man setter seg på å kveler. Ingen sånn puddel-drit. Skal være en ordentlig hund! :D
Lenke til kommentar
Nei faen...den skal da klare å ta vare på seg selv og ikke en slik liten ting som man setter seg på å kveler. Ingen sånn puddel-drit. Skal være en ordentlig hund! :D

8217269[/snapback]

Kjøp en tibetaner :D

De er små, dyre å kjøpe inn, men fy fader så lite de spiser o.O

Lenke til kommentar
Jeg syntes synd på sånne. La dyr være dyr.

8217249[/snapback]

Agreed :)

8217269[/snapback]

Meget fornuftig ja, jeg syns synd på stakkars små hunder som blir tvunget inni syke klær, refleksvest derimot kan være fornuftig om man skal gå turer når det er mørkt da

Lenke til kommentar

I'm so happy, 'cause today I found my friends, they're in my head. *synge*

Jeg har en fransk person. Hun er oppkalt etter en dansk person i en av Shakespear sine stykker. Ophèlie.

Å Gud, jeg skal faktisk presentere henne i dag. O_o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...