Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært på sats og trent som jeg som vanlig gjør. Vært litt lenge i dusjen som jeg også så vanlig er (les: 2 minutter for sein) så når jeg kom ut var alle gått og lokalet låst.

8215804[/snapback]

Kommer ikke han/hun som jobber der og sjekker at det er tomt før han/hun låser? Er det en dame på jobb når det stenger her, er det alltid en mannlig vaskehjelp som vasker garderoben, og omvendt.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Hmm, lurer på hvor lenge SO6 vil vare jeg. Kommer dere til å starte en annen SO7 etter denne eller?

 

Ser at de andre siste ordet trådene har rundt 5000-7000 sider, så kanskje denne lever like lenge, :p. Jaja.

8215840[/snapback]

 

Skal ikke ødelegge for deg, men når og hvor lenge denne tråden lever skal vi ikke diskutere her :)

Lenke til kommentar
Hmm, lurer på hvor lenge SO6 vil vare jeg. Kommer dere til å starte en annen SO7 etter denne eller?

 

Ser at de andre siste ordet trådene har rundt 5000-7000 sider, så kanskje denne lever like lenge, :p. Jaja.

8215840[/snapback]

 

Skal ikke ødelegge for deg, men når og hvor lenge denne tråden lever skal vi ikke diskutere her :)

8215870[/snapback]

Den er grei, ;). Bare ett lite spørsmål, men er ikke så viktig. Den stenges når den stenges :thumbup:.

Lenke til kommentar
Kommer ikke han/hun som jobber der og sjekker at det er tomt før han/hun låser? Er det en dame på jobb når det stenger er, er det alltid en mannlig vaskehjelp som vasker garderoben, og omvendt.

8215832[/snapback]

Hu sa hu hadde sjekka, men kan ikke stemme. Såpass hadde jeg merka :p

 

Dagens prestasjon:

(...)

8215804[/snapback]

Hahah!

 

Ringte du 112 :wee:

8215845[/snapback]

 

Det gjorde jeg! Og hu dama ble sinna og sa at jeg ikke skulle ringt dit, fordi det ikke var en nødsituasjon!

Lenke til kommentar

Helvetes jobb. :\

 

Har ikke fått noen timer denne måneden, siden det er startet fire nye etter at en annen butikk ble lagt ned. Dermed går timene som normalt ville gått til meg, til de.

 

Såeh, basically har jeg akkurat råd til å klare meg denne måneden. Om ikke jeg får timer neste måned blir det fort kritisk. Tror jeg skal søke andre steder nå.

Lenke til kommentar
Det gjorde jeg! Og hu dama ble sinna og sa at jeg ikke skulle ringt dit, fordi det ikke var en nødsituasjon!

8215956[/snapback]

Haha, jeg ler fortsatt!

 

Slike oppringninger var grunnen til at de innførte 02800-nummerer, vet du.

8215995[/snapback]

Fælt'a opphengt du skulle være i det 02800-nummeret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...