Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

man pleier å høres mye verre ut med dårlig mic. Det er pga at den ikke registrerer alle frekvensene (bass, midrange, etc).

8215236[/snapback]

Du kødder? :ohmy: Trodde billige micer var mye bedre til å registrere all slags lyd, jeg ... :hmm:

8215263[/snapback]

 

det sier seg selv, m8 :p Dessuten om du ser på specsa bak de "billige" micene, ser du at de ikke er noe særlig imponerende. Så har det også mye med hvor sterk lyd de klarer å motta og hvilken "aura" de har rundt seg (som registrerer lyd). Det finnes mikker som tar opp det som er strengt tatt rett foran eller på sidene, og det finnes mikker som har en blanding av begge. For å si det sånn, det finnes mic for enhver bruk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Hva som skjedde?

Okei, nok SO for meg, jeg skulle lagt meg for en stund siden

Vi snakkes, tøser!

*nattekos til alle sammen*

Si til Demille at jeg har lagt ut klippet xd

8215351[/snapback]

Hvilket klipp?

 

*Sjempenysgjerrig*

Lenke til kommentar

Skal sove snart. Siste eksamen i morgen...etter det gjenstår kun en liten prøve i filosofi om snaue 2 uker så er man egentlig ferdig med allmennfag. \o/ Jeg trodde merkelig nok at dette skulle være den beste tida i livet mitt, men jeg må si jeg sitter her med en følelse vemod. Rart at tida på skolen er over og at man blir nødt til å si adjø til gode venner og venninner. :\ For ikke å snakke om store valg man må foreta, f.eks hva man vil studere i fremtida, hvor man vil bo osv..

 

Håper den følelsen forsvinner snart.

Lenke til kommentar
Bundy: Forhåpentligvis. Liker ikke å ta store valg. :) Funker te/varm melk for deg? Noen hevder de har lettere for å sove etter å ha drukket det. Kjerringtips vettu.

8215494[/snapback]

Desverre, sitter faktisk og drikker kakao nå :wee:

Men blir søvnigere hvis det er varmt i rommet. Men er jo så hælvette kjipt at hvis jeg sover 2 timer på dagen så får jeg ikke sove før på morningen neste dag.

Lenke til kommentar
Bundy: Ja, det høres grusomt ut. Jeg sliter selv om jeg sover "kun" 6 timer...selv sover jeg best om jeg har vinduet åpent litt før jeg legger meg. Frisk luft gjør underverk.

8215538[/snapback]

Hmm, jeg la meg vist 02:04 i natt.(sov 5 og en halv time)

 

Jeg blir bare mer våken av en kald dyne eller når det er kaldt i rommet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Dagens prestasjon:

 

Hadde vært på sats og trent som jeg som vanlig gjør. Vært litt lenge i dusjen som jeg også så vanlig er (les: 2 minutter for sein) så når jeg kom ut var alle gått og lokalet låst.

 

Panikken tok tak i meg så jeg tok et eple og satte meg ned i den klamme sofaen foran skranken. Prøvde å tenke logisk, så jeg gikk bort til det ene apparatet og sparket til det; et desperat forsøk for å prøve å få alarmen til å gå.

 

Jeg gikk så inn på kontoret dems, lånte telefonen og ringte til 112. De klaget på at det ikke var "nødstilfelle" nok for dem.

 

Fant så nummeret til hu som hadde låst meg inne, og fikk hu til å komme å sleppe meg ut. Fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...