Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy:  :dontgetit: Så ille ja. Nei, som du sier sikkert lurt å bare ta en dag om gangen. Fint med kickboxing, eller annen kampsport. Ikke dum idé det. Da kan du få ut frustrasjonen og sinne på andre måter.

8214262[/snapback]

Ja, de trener vel også muskler for å tåle mere slag. Tenker på og få meg selv i bedre form før jeg begynner hardt med trening og muskeltrening.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Ja, de trener vel også muskler for å tåle mere slag. Tenker på og få meg selv i form før jeg begynner hardt med trening og muskeltrening.

8214313[/snapback]

Bare du ikke bruker det du lærer på andre som ikke går på kickboxing eller lilgnende kommer det vel til å gå bra.

Lenke til kommentar
Ja, de trener vel også muskler for å tåle mere slag. Tenker på og få meg selv i form før jeg begynner hardt med trening og muskeltrening.

8214313[/snapback]

Bare du ikke bruker det du lærer på andre som ikke går på kickboxing eller lilgnende kommer det vel til å gå bra.

8214330[/snapback]

tror du han er av den typen som bryr seg om det? Han har sagt flere ganger at han driter totalt i folk.

Lenke til kommentar

8214330[/snapback]

trenger jeg ikke og lære meg ting for å gi en eller drittsekk juling men tror livskvaliteten min blir bedre hvis jeg blir mer fornøyd med meg selv, det og trene seg stor med proffe og ikke sitte i garderoben på friskis svettis og sette bol :p

MrLeftfield: hvis jeg ikke kjenner/ikke liker dem så :)

edit: uansett så burde man være i nogolunde god form før man boler at kroppen ikke får for stort sjokk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Har de ikke? Damn.

Da må jeg finne påmeldingsskjema. :\

8214331[/snapback]

Her

Kanskje vi ses. Jeg får 200,- for å komme på en audition.

MrLF: Nei, vet ikke jeg :hm: Men tenker om han finner noe å holde på med som han trives med og er flink på, får ha tankene på andre ting.

Lenke til kommentar
Har de ikke? Damn.

Da må jeg finne påmeldingsskjema. :\

8214331[/snapback]

Her

Kanskje vi ses. Jeg får 200,- for å komme på en audition.

MrLF: Nei, vet ikke jeg :hm: Men tenker om han finner noe å holde på med som han trives med og er flink på, får ha tankene på andre ting.

8214390[/snapback]

Wohoo, jeg skal synge i idol :w00t:

Lenke til kommentar

De vil vel ikke ha inn noe videre alternative mennesker. xD

De spurte hvorfor jeg ville være med.

Jeg satt skikkelig fast på den, for jeg vil ikke være med.

Jeg sa "fordi det er en artig sjanse, og jeg vil prøve meg..?".

Mææh, tror ikke jeg kommer inn, gitt xD

Åpen audition? Jeg kommer meg ikke unna. :\

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...