Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Niks, jeg har sett prosjektene deres.

Alt de har laget med meg og mine venner som modell har jeg sett på, og fått høre det når de får gode karakterer på det osv. osv.

Og jeg er ikke den ENESTE modellen de har, bare den eneste som er i umiddelbar næhet, og villig til å gjøre sånt. :p

Mediaklassen har relativt løse tøyler for det meste, og de får velge selv hva de gjør av prosjektene sine. Det er jo det som er meningen, da. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fett a, jeg vil egentlig gjerne kunne det. Men uansett, sånn er det jenter ikke bør få finne ut om, og du bør ha kamerater som er nesten like interresert i pcer som deg, ellers så bør du ikke prate om det

8214047[/snapback]

Sant, når jeg er ute blandt folk fortrenger jeg alt jeg kan om data. Jeg kjenner EN som er litt nerd, og hun henger på forumet :p

Tenk så mye du kan gjøre med livet ditt. Du vil vel ikke kaste det bort? Det er ikke for sent til noe. Hvertfall ikke for deg.

8214048[/snapback]

Nja, nå tar jeg livet en dag om gangen.

Jeg edita i stad:

"Hva sier den ekte psykologen btw?": Har vært der og psykologisk senter. Jeg vil ikke tilbake på enda sånt intervju med psykologisk senter. Men den ekte psyken sier at jeg må ta mer hensyn til andre mennesker, ikke vært så skadefrydene på andres vegne og oppføre meg bedre. Nå har jeg holdt mesteparten av følelsene for meg selv da.

edit2: ja, også får hun ikke lov og henge med meg så hun må si hun skal noe annet :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Niks, jeg har sett prosjektene deres.

Alt de har laget med meg og mine venner som modell har jeg sett på, og fått høre det når de får gode karakterer på det osv. osv.

Og jeg er ikke den ENESTE modellen de har, bare den eneste som er i umiddelbar næhet, og villig til å gjøre sånt. :p

Mediaklassen har relativt løse tøyler for det meste, og de får velge selv hva de gjør av prosjektene sine. Det er jo det som er meningen, da. :p

8214071[/snapback]

ok, greti skjønte det litt mer nå :!:

Lenke til kommentar
Hehe, sport er kjedelig. Eneste grunn jeg trener(styrke, og jogging nå snart) er fordi jeg vil holde meg i form.

Har allerede en som liker meg "for den jeg er", men hun flytter snart til Moss, fordi hun må skifte miljø osv, det sier instutisjonen hennes : /

8214015[/snapback]

Aww, den er kjip. :hm:

Men du er fortsatt ung da!

Tenk så mye du kan gjøre med livet ditt. Du vil vel ikke kaste det bort? Det er ikke for sent til noe. Hvertfall ikke for deg.

..Ikke at jeg egentlig vet hva som "feiler" deg.

8214048[/snapback]

Og du sitter her og skriver?

Lenke til kommentar
Nja, nå tar jeg livet en dag om gangen.

Jeg edita i stad:

"Hva sier den ekte psykologen btw?": Har vært der og psykologisk senter. Jeg vil ikke tilbake på enda sånt intervju med psykologisk senter. (..)

8214074[/snapback]

Ja, sikkert lurt.. :hm:

Burde jo fortelle psykiateren/psykologen alt du holder inne da. Er jo bare til ditt eget beste

Og du sitter her og skriver?

8214097[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? :ermm:

Mener ikke han kaster bort livet sitt ved å sitte i SO. Men ved å drive å gjøre ting han gjør. (De som ikke fører noe positivt med seg)

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Ja, sikkert lurt.. :hm:

Burde jo fortelle psykiateren/psykologen alt du holder inne da. Er jo bare til ditt eget beste

Nei, det er det ikke. De vil jo kontrollere sjuke folk og sperre dem inne. Er redd for at jeg blir putta på medisiner eller sendt til lukket instutisjon, henger allerede i en tynn tråd med barnevernet like før jeg havner på instutisjon så ja.

Faen, jeg må nesten le av hvor strenge de på barnehjemmet er til hun vennina, de ringer alltid til foreldrene/foresatte de skal til, og henter og kjører de. Så hun må liksom dra til en annen, også må de dra til meg/møte meg. Mye styr

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hehe, sport er kjedelig.

Etter fem timer i alpinbakken i dag har jeg bare en ting å si: du tar feil.

8214168[/snapback]

Du var også i bakken i dag? Hvor hen da?

Skal forresten opp på geilo i morgen. :wee:

Bundy: Motorsport er kult å se på. Ikke mer.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
ok :innocent: men jeg synes virkelig at det er å kaste bort livet sitt, jeg bruker flere timer på inernett hver dag

8214159[/snapback]

Så gå og gjør noe nytte av deg da :ermm:

Nei, det er det ikke. De vil jo kontrollere sjuke folk og sperre dem inne. Er redd for at jeg blir putta på medisiner eller sendt til lukket instutisjon, henger allerede i en tynn tråd med barnevernet like før jeg havner på instutisjon så ja.

Faen, jeg må nesten le av hvor strenge de på barnehjemmet er til hun vennina, de ringer alltid til foreldrene/foresatte de skal til, og henter og kjører de. Så hun må liksom dra til en annen, også må de dra til meg/møte meg. Mye styr

8214164[/snapback]

Seriøst :dontgetit:

Skjønner at du da ikke vil dele alt, men er de virkelig så ille? :hm:

Det med vennina di, skjønner jo dem litt da. Om dere begge har problemer så er det fint at der er sammen, og der for hverandre. Men på en annen side så kan det bare gjøre ting værre.

Ikke vet jeg, men høres ikke ut som om du har det sånn alt for bra.

Lenke til kommentar
Bundy: Motorsport er kult å se på. Ikke mer.

8214175[/snapback]

Omg. det er jo ingenting som å komme hjem luktende bensin og forstua kropp fordi du fløy av sykkelen og inni noe! Elller kjøre crosser på veien fra politiet, det er adrenalinkick :p

Skjønner at du da ikke vil dele alt, men er de virkelig så ille? :hm:

Det med vennina di, skjønner jo dem litt da. Om dere begge har problemer så er det fint at der er sammen, og der for hverandre. Men på en annen side så kan det bare gjøre ting værre.

Ikke vet jeg, men høres ikke ut som om du har det sånn alt for bra.

8214206[/snapback]

Vel, ja, tror de hadde reager hvis jeg hadde fortalt om alt til dem, har fortalt om alt til noen andre utenom helsetjenesten og jeg ser jo på utrykket dems at det er ille :hmm:

Nja, det er jo ganske kjipt. De har allerede 0 tillit til henne og JEG tror de er myye strengere fordi hun har "blitt tatt med meg før".

Neh, har det ikke så bra. Sikkert derfor jeg tar det ut på andre. Vil begynne på kickboxing da :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hvem er det som har det "alt for" bra?

Alle har NOE å klage på.

8214234[/snapback]

Jeg bare overser den kommentaren, ettersom jeg ikke vet hvor du vil med den.

Eplefe:De har ikke hevet minstealderen.

Bundy: :dontgetit: Så ille ja. Nei, som du sier sikkert lurt å bare ta en dag om gangen. Fint med kickboxing, eller annen kampsport. Ikke dum idé det. Da kan du få ut frustrasjonen og sinne på andre måter.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...