Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Æsj fy faen. Den mangler liksom noe... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sier du bare fordi du ikke har møtt en. De har faktisk mer enn mange andre hunder jeg har møtt. De er myke og varme og gode. Og de forguder deg om du lar den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Mulig de har mer, men det synes ikke akkurat. Og mange hunder som kan forgude deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ikke på samme måten som en CC. Lenke til kommentar
d0z Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Mushi hvorfor kan du ikke ha en hund ? Bare flytt til et annet sted, der det passer, kjøp deg en liten skjønn valp, og lev livet. : )) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Pff, hunder.. bortkastet penger. KAN DE OVERKLOKKES, sier jeg bare! Nei! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Neivel. Men den ser fortsatt grusom ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tilogmed den hårete varianten? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Neivel. Men den ser fortsatt grusom ut. 8209471[/snapback] Må nesten si meg enig med deg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Mushi hvorfor kan du ikke ha en hund ? Bare flytt til et annet sted, der det passer, kjøp deg en liten skjønn valp, og lev livet. : )) 8209469[/snapback] Problemet er at ingen huseiere er positiv til hund. Og det blir vanskeligere når jeg har to katter i tillegg. Huset jeg bor i er solgt nå og skal høre med de nye huseierne her før jeg flytter. Overtakelsen er ikke før i juni, derfor tar det litt tid. Eplefe: jeg synes de er nydelige med og uten hår Men hade valgt puffen fordi den har mye bedre helse. Endret 22. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Eneste som er bedre med puffen så vidt jeg vet er tannstillingen, og det er blitt betydelig bedre på den nakne her i Norge i det siste. ^^ Det store problemet så langt er jo PRA. I år har de hatt to tilfeller i sverige, den ene har en god del norske etterkommere. De oppdaget det ikke siden det ikke er prcd-PRA, men vanlig PRA før hun ble elleve år og har vært pensjonist lenge nå. Men begge variantene har generelt sett god helse, er litt tannproblemer hos de nakne, men utenom det er det mye det samme :] Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Men det er ikke noe kult med en vorte hund med 5 tenner som magler når den blir gammel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Er ikke mange av dem som får vorter, og de mister ikke tenner så lett at det gjør noe. Men jeg skjønner hva du mener. De var jo sånn en stund, skikkelig elendig helse. Men det er mange seriøse oppdrettere som har fått det opp på et mer enn akseptabelt nivå EDIT: Er verre med kvisene noen av dem får. Endret 22. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bra å høre De er på pene så Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sam (Verdens styggeste hund, øverste bildet) Ble jo født syk og skulle vært avlivet, de holdt ham i live fordi de fikk så mye penger for å ha verdens styggeste hund. Jeg får helt vondt av å se på ham. Den på det nederste bildet så ikke renraset ut.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Den på det nederste bildet så forbannet vanskapt ut. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Var bare så morsomt at når jeg søkte på worlds ugliest dog kom det bare cc opp ^^ Men synes de er nydlige jeg. Litt mer representativt bilde ^^ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har sett slike hunder in real life, de er veldig småe, passer perfekt i en jakkelomme (litt dypere en vanlig lomme selvfølgelig). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Neida, de er kjempepene hunder. Ew? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg