Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mushi hvorfor kan du ikke ha en hund ? Bare flytt til et annet sted, der det passer, kjøp deg en liten skjønn valp, og lev livet. : ))

8209469[/snapback]

Problemet er at ingen huseiere er positiv til hund. Og det blir vanskeligere når jeg har to katter i tillegg. Huset jeg bor i er solgt nå og skal høre med de nye huseierne her før jeg flytter. Overtakelsen er ikke før i juni, derfor tar det litt tid.

 

Eplefe: jeg synes de er nydelige med og uten hår :) Men hade valgt puffen fordi den har mye bedre helse.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Eneste som er bedre med puffen så vidt jeg vet er tannstillingen, og det er blitt betydelig bedre på den nakne her i Norge i det siste. ^^

Det store problemet så langt er jo PRA. I år har de hatt to tilfeller i sverige, den ene har en god del norske etterkommere.

De oppdaget det ikke siden det ikke er prcd-PRA, men vanlig PRA før hun ble elleve år og har vært pensjonist lenge nå.

Men begge variantene har generelt sett god helse, er litt tannproblemer hos de nakne, men utenom det er det mye det samme :]

Lenke til kommentar

Er ikke mange av dem som får vorter, og de mister ikke tenner så lett at det gjør noe. :wee:

Men jeg skjønner hva du mener. De var jo sånn en stund, skikkelig elendig helse.

Men det er mange seriøse oppdrettere som har fått det opp på et mer enn akseptabelt nivå :)

EDIT: Er verre med kvisene noen av dem får.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...