d0z Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 d0z har alle bildene til Linn i pr0n mappa si 8209133[/snapback] Nei, har jeg vel ikke Det bildet der linket jeg jo bare til! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nei, jeg skal ikke drepe DEN Linn Christinen. Hun går ikke i klassen min. Hun jeg har lyst til å drepe er ikke på forumet. Men gah. Hun tøyer siste tråd av min tålmodighet. :\ Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 uuuu, har norsk tentamen, også sitter jeg å blander nynorsk og bokmål hele tiden Lenke til kommentar
d0z Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Sitter du på forumet mens du har n0rsktentamen? Endret 22. mars 2007 av d0z Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hahaha, trodde jeg skulle daue av latter. Sitter og gjør engelskoppgaver nå, så skal jeg finne ut hvilket objekt di sikter til, f.eks "You hold it at one end, and hopefully something bites at the other end", som da er fishing rod. Uansett: "Small, round, object that makes you want to dance". :!: De kan da umulig ha tenkt på extacy-piller her. :!: Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sitter du på forumet mens du har n0rsktentamen? 8209257[/snapback] Gjør nok det du må gjøre noe annet også imenst Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 GRAAAH! Jeg trenger en hund for faen! Like får jeg blir gal!! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er ikke det nok med katten i avataren? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 GRAAAH! Jeg trenger en hund for faen! Like får jeg blir gal!! 8209280[/snapback] Jeg kan være hunden din. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Takk, mushi, jeg kjenner følelsen xD Eller mer nøyaktig; valp. Det er en helt fantastisk kombinasjon som blir født i løpet av helgen eller neste uke. Og jeg skal liksom vente til meg og Torbjørn flytter sammen før vi skalffer oss valp. Men.. Åååh. Den kombinasjonen blir ALDRI gjentatt. Faren er amerikansk, og dette kullet er det eneste etter ham i Norge, jeg kjenner oppdretteren og kan få en liten naken tispe på fôr etter all sannsynlighet, om en sånn en skulle komme. :\ Lenke til kommentar
d0z Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jeg har en fin liten vofs, engelsk springer spaniel, som heter Figo. Endret 22. mars 2007 av d0z Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 du HAR hund eplefe, det er absolutt ikke det samme. Jeg har bare to katter, som ikke akn samenlignes engang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har tre renrasede collier, en i hver farge. Men jeg vil ha en vaaalp. Eventuelt ett par katter til. Jeg har en omsorgstrang som må stilles. Jeg trenger noe som kan ligge i sengen min uten å gnikke seg opp mot alt, bare ligge i ro og ta det med ro. Ikke ligge seg ned og ta det med ro og gjøre det vanskelig å stå opp. Men sånn om natten. Uten å vekke meg klokken tre med å klynke og skrape på døren fordi den vil patruljere huset. :\ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ånei ånei, du har bare tre hunder og vil ha en velp. Jeg har INGEN hunder! Faen i hævlete, er så forbanna lei av den ventinga. Er på det fjerde året uten muligheter til å få en. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Du kan få en av mine? (Okei, det var en tull, de er mine, og jeg vil ha dem for meg selv.) Men jeg vil ha en liten pusekatt eller to. Og en valp. :\ Herlighet, Mushmush, du får deg hund snart, bare ta det chill frem til det. Du kan shoppe hundeartikler. Kun Hund Doggie Do - And Pussycat, Too Pet Shop Girls Wohoo! ^_^ Endret 22. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hund snart? Må høre med ny huseier i juni. Kan jeg ikke ha da heller, må jeg flytte som tar 3-4 mnd før jeg finner et nytt sted, og så går det sikkert 6 mnd igjen før hunden er i hus. Det er ikke fort. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Du har så dårlig tid. JEg får ikke valp før om halvannet/to år etter all sannsynlighet. Jeg lengter, men jeg bruker tiden til å spare penger til den lille, kjøpe smådingser til den, og bli ekstremt godt kjent med rasen ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Skal du ha kinesisk nakenhund, Eplefe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja, jeg skal det ^^ Elsker den rasen. Og det heter Chinese Crested, ikke kinesisk nakenhund. Ser den naken ut? ^^ Det er en Powderpuff Det er en hairless. Sånn skal jeg ha. De har så søtt hår ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg