Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel og hvis du ikke har Vista så kan det jo lett skaffes :wee:

 

Men senga roper, natta folkens :)

8208226[/snapback]

 

jeg har fullversjon av Vista Buisness DVD, fikk fra høyskolen, så det er null stress. Det som er eller BLIR stress, er maskinvaren min som ikke er helt på topp :p MEn altså, DET er noe jeg kan gjøre noe med, og er faktisk villig. Fordi jeg har langt mer bruk for en oppgradert PC enn en xbox med 2 spill (jeg liker ikke resten).

 

Sooehh...Jeg må finne release date for de greiene der. Det blir en sann fryd for meg å endelig kunne spille Halo 2 og 3 og følge med på historien. Jeg gleder meg! :w00t:

Lenke til kommentar
Det var det jeg også trodde. Må være jævlig kjipt. Ganske smittsomt også er det ikke?

8208313[/snapback]

 

Det er dråpesmitte, så det smitter jo mest via kyssing, derfor navnet kyssesyka :p

 

Ellers så skal det ikke så mye til egentlig, drikke av samme flaske, dele en røyk, stå å prate med noen som spytter mye når han prater :p

 

Jeg er sykemeldt i 10 dager, litt kjipt å bare sitte inne, må ikke anstrenge meg for mye, kan ikke gjøre så mye, pga slag eller lignende mot levera eller milten, så kan de sprekke.. og det er alvorlig :p

Lenke til kommentar
Den hadde jeg for en stund siden.  :innocent:

8208367[/snapback]

 

Hva? Jeg har da ikke gjort noe med deg.... enda... :devil:

 

Tror ikke det er noen vits egentlig. Skal prøve å finne noe nesespray, det skal visstnok kunne virke lindrende.

8208371[/snapback]

 

Nesespray for øreverk, hehe logisk :p

 

Jeg har vondt i halsen, men jeg kjenner det helt oppi det ene øret, ikke noe gøy å være syk egentlig.. sånn når jeg tenker meg om... liksom

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...