Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg KLIKKER så EVIG på hele xbox emulator dritten at det ekke mulig. FØKK HELE KONSOLL GALSKAPEN.

 

Skal faen meg få onkeln til å selge PS2, slik at det blir 0 konsoll i huset. Halo 2....med kontroll...LOL yeah fucking right. FPS spill er ikke ment å spilles med en jævla joystick.

 

*klikke totalt i vinkel*

Lenke til kommentar
jeg KLIKKER så EVIG på hele xbox emulator dritten at det ekke mulig. FØKK HELE KONSOLL GALSKAPEN.

 

Skal faen meg få onkeln til å selge PS2, slik at det blir 0 konsoll i huset. Halo 2....med kontroll...LOL yeah fucking right. FPS spill er ikke ment å spilles med en jævla joystick.

 

*klikke totalt i vinkel*

8208099[/snapback]

HAHAHAH, du kan bruke tastatur og mus på xbox da.

Lenke til kommentar
jeg KLIKKER så EVIG på hele xbox emulator dritten at det ekke mulig. FØKK HELE KONSOLL GALSKAPEN.

 

Skal faen meg få onkeln til å selge PS2, slik at det blir 0 konsoll i huset. Halo 2....med kontroll...LOL yeah fucking right. FPS spill er ikke ment å spilles med en jævla joystick.

 

*klikke totalt i vinkel*

8208099[/snapback]

HAHAHAH, du kan bruke tastatur og mus på xbox da.

8208105[/snapback]

 

som må kjøpes i tillegg og melke meg for penger. Sure. Jeg HAR allerede en PC, MED tastatur og mus. Jævlig irriterende at Halo 2 og 3 er sluppet kun på Xbox. Det er så EVIG irri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...