Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har et poeng der ja, og tiger ville vært utrolig fet å hatt :D

8202605[/snapback]

Ogsaa kan vi ha ett skilt i hagen hvor det staar: Vokt dem for tigeren!

Ogsaa gaar det en kjempestor Sibir-tiger i hagen. :D

 

Jeg har kosa med tigerbaby.  :love:

8202607[/snapback]

Jeg har koset med en ulveunge i flere minutter. Og den beit meg forsiktig i handen, foer den slikket meg i ansiktet. :love:

 

Jeg tror jeg er for svak til nusselige dyr. Det er en stor svakhet jeg har. :dontgetit:

 

Edit: Hey! Kanskje jeg burde faa meg en jobb i Kristiansand Dyrepark neste sommer. :hmm:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Jeg har koset med en ulveunge i flere minutter. Og den beit meg forsiktig i handen, foer den slikket meg i ansiktet.  :love:

 

Jeg tror jeg er for svak til nusselige dyr. Det er en stor svakhet jeg har.  :dontgetit:

 

Edit: Hey! Kanskje jeg burde faa meg en jobb i Kristiansand Dyrepark neste sommer.  :hmm:

8202624[/snapback]

 

*utnytte*

Lenke til kommentar
Hihi, nei. Jeg fikk pakken klokka 12 i dag. Den ble sendt fra PSData klokka 19 i går kveld. :D

8202710[/snapback]

De har en tendens til å la pakken mine godgjøre seg i noen dager før de sender dem videre. Og jeg som virkelig trenger mp3-spilleren som skal sitte på buss i hele åtte timer i morgen. :(

 

20.03.07 19.19, VIDERESENDT - 0024 OSLO

20.03.07 13.08, INNLEVERT POSTTERMINAL - 3169 STOKKE

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hihi, nei. Jeg fikk pakken klokka 12 i dag. Den ble sendt fra PSData klokka 19 i går kveld. :D

8202710[/snapback]

De har en tendens til å la pakken mine godgjøre seg i noen dager før de sender dem videre. Og jeg som virkelig trenger mp3-spilleren som skal sitte på buss i hele åtte timer i morgen. :(

Dropp søvn i natt, så kan du sove hele bussturen :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...