Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Ne'ei. Jeg kjenner henne ikke. Men jeg kjenner Karen. xD

Og jeg måtte reise opp til Andrè klokka tre på natten da Karen dumpa han til fordel for Ragnhild. Og jeg måtte roe ham ned da Karen sendte ham en melding at det var på grunn av ham at hun hadde dumpa Ragnhild igjen.

Hun virker veldig koselig, men jeg kjenner henne ikke :]

8202025[/snapback]

Tror ikke det er så mange som skjønner poenget med å ramse opp en rekke navn ingen vet hvem tilhører ....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ne'ei. Jeg kjenner henne ikke. Men jeg kjenner Karen. xD

Og jeg måtte reise opp til Andrè klokka tre på natten da Karen dumpa han til fordel for Ragnhild. Og jeg måtte roe ham ned da Karen sendte ham en melding at det var på grunn av ham at hun hadde dumpa Ragnhild igjen.

Hun virker veldig koselig, men jeg kjenner henne ikke :]

8202025[/snapback]

Jeg kjenner ikke Karen, egentlig. Møtt a en gang, sammen med søstera hennes, bare. Men hu likte meg visst ikke så veldig godt. Jeg har bare hørt fine ting om hu, though.

 

Tror ikke det er så mange som skjønner poenget med å ramse opp en rekke navn ingen vet hvem tilhører ....

8202040[/snapback]

Jeg veit hvem de tilhører ;)

 

Edit: Hihi, jeg fant eplefe på GS :wee:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Vel, tro meg, Karen er meget forvirrende, og jeg som er venninnen hennes har ikke bare fint å si om henne. Men det kan vi ta en annen gang. Hun har masse positivt med seg, men og mye negativt. Men det er det som gjør henne til den hun er :)

 

Jeg har bare hørt fint om Ragnhild og.

EDIT: Jeg fant deg først. :p

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg veit hvem de tilhører ;)

8202065[/snapback]

Var egentlig mest ment til det første av innleggene om navna, den eneste flesteparten har anelse om hvem er, er TLZ.

 

Men samma.

Lenke til kommentar
Vel, tro meg, Karen er meget forvirrende, og jeg som er venninnen hennes har ikke bare fint å si om henne. Men det kan vi ta en annen gang. Hun har masse positivt med seg, men og mye negativt. Men det er det som gjør henne til den hun er :)

 

Jeg har bare hørt fint om Ragnhild og.

EDIT: Jeg fant deg først. :p

8202074[/snapback]

Eneste jeg var redd for var at hu sku ta fra meg Ragnhild.

Vi står vel kanskje på litt forskjellig sted ang hva man vil at Karen ska bestemme seg for, I guess :p Jeg er vel mer med på Ragnhild om at hu ska ombestemme seg. Hater på se den jenta så knust.

Lenke til kommentar
Ne'ei. Vi er på helt fuckings samme ståsted.

Jeg er pisseredd for at hun og Andrè blir sammen igjen!

8202105[/snapback]

Åh? O.o

 

Ingen som har noe heftig sladder? Eller en bra resturant å anbefale? I oslo that is

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
JEG HAR BURSDAG I MORGEN LOL.

8202107[/snapback]

Hva ska du i Oslo? (:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Lol, jeg møtte Bendik og Martin i stad, det var lenge siden sist. Vi gjorde narr av Past xD

Nei, nå skal jeg snakke litt med tyskern, han er så teit.

8202141[/snapback]

Omg, sjenner du også Bendik og Martin? :ohmy: Hørte at Martin er skikkelig flink til å synge, men at han ikke liker å synge :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...