Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

# Det skal ikke være besøk av andre utenom gruppen på lugarer eller hotellrom.

 

Den reglen var hardest håndhevet av lærerene faktisk. Var alltid noen tullete jenter som dro med seg vilt fremmede på rommet.

 

21-år! Drikke før det = store problemer!

 

Hva er det verste som skjer?

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Over 16? Da er det bare å pule på.  :D

8200400[/snapback]

 

Nja.. nesten. :p

 

Blir i år.

 

Den reglen var hardest håndhevet av lærerene faktisk. Var alltid noen tullete jenter som dro med seg vilt fremmede på rommet.

 

Særlig i Polen er vel det litt skummelt.

 

Men på båten kan det da ikke være så farlig. :D

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar
Den reglen var hardest håndhevet av lærerene faktisk. Var alltid noen tullete jenter som dro med seg vilt fremmede på rommet.

8200401[/snapback]

Fjotthoder. De må da skjønne at de skal ha en skriftlig underskrift fra begge partene som de må levere til lærere også sende kopi til sine foresatte om det.
Lenke til kommentar
Fjotthoder. De må da skjønne at de skal ha en skriftlig underskrift fra begge partene som de må levere til lærere også sende kopi til sine foresatte om det.

8200429[/snapback]

 

 

Det var det lærerene sa også. De ville også være med å se på slik at det ikke ble noe tull.

Lenke til kommentar

  •  
  • Bruk av alkohol og andre rusmidler er strengt forbudt under hele turen! Dette gjelder alle, også voksne. Brudd på dette medfører hjemsendelse!!
     
     
  • Foreldrene forbeholder seg retten til å sjekke all bagasje.
     
     
  • Det skal ikke være besøk av andre utenom gruppen på lugarer eller hotellrom.
     
     

Hva i alle dager skal man da ta seg til?

8200360[/snapback]

Får ikke tiendeklassingene bruke rusmidler? Daaaakar små.

 

Hva har du tenkt å kjøpe?

 

Jeg vet nå ikke helt hvor mange av deres som vil finne små polakker ute på en hverdag som vil være med "hjem".

Lenke til kommentar
haha

 

tenkte ikke på deg, men jentene. Guttene er som regel ganske safe på den fronten

8200427[/snapback]

 

Tror ikke jeg har jenter som tar med seg middelaldrende menn, heller.

 

Men, noen av de er truendes til å ta med seg en eller annen polakk som tilbyr seg å gi de øl.

Lenke til kommentar
De skulle være med? Er det slags lærer du har? Vel...er ikke første gangen det skjer..er da den klassiske historien å ligge med lærere.

8200436[/snapback]

 

Lurer på hvorfor så mange jenter er tiltrukket av lærerene egentlig? Skjønner at de er mer modne og alt det der, men herregud da, de er jo gammle og gråhårede?

Lenke til kommentar
Får ikke tiendeklassingene bruke rusmidler? Daaaakar små.

 

Hva har du tenkt å kjøpe?

 

Jeg vet nå ikke helt hvor mange av deres som vil finne små polakker ute på en hverdag som vil være med "hjem".

8200438[/snapback]

 

Rusmidler skal jeg klare meg godt uten.

 

Jeg vet ikke hva jeg har tenkt å kjøpe, men bagasjen min vil jeg anse som privat.

 

Og, jeg snakker ikke om i Polen, men på den svenske båten. :p

Lenke til kommentar
er det ulovlig å kjøpe Xbox spill og emulere de til PC, mon tro?  :hmm:

8200447[/snapback]

 

Ikke sålenge du ikke bryter noen kopisperre, såvidt jeg vet.

 

Frichasse: Sier reglene noe om kjøp av våpen? Vi ble forbudt slikt, desverre, enda sverd er lovlig å importere.

Lenke til kommentar
er det ulovlig å kjøpe Xbox spill og emulere de til PC, mon tro?  :hmm:

8200447[/snapback]

 

Ikke sålenge du ikke bryter noen kopisperre, såvidt jeg vet.

8200453[/snapback]

 

såvidt jeg vet så bryter ikke emulatorer kopisperra. Så i så fall er det JÆVLIG deilig, i og med at jeg ikke har råd til Xbox konsoll. Eneste spill som tiltrekker meg fra den fronten er Halo 2 og 3, og Far Cry Instincts (jeg er CryTek fan til de grader)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...