Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke min feil at jeg bor lengre sør.  :p

8200328[/snapback]

Prøv å send noen varme tanker hit til norge så kanskje temperaturen stiger :p

8200335[/snapback]

*Tenke på nakene damer på en lang sandstrand, og sende dem til Norge.*

 

 

Jeg får alltid varme tanker når jeg tenker på Ustedalen.

8200346[/snapback]

Kjenner jeg deg? :dontgetit:

Lenke til kommentar

  •  
  • Bruk av alkohol og andre rusmidler er strengt forbudt under hele turen! Dette gjelder alle, også voksne. Brudd på dette medfører hjemsendelse!!
     
  • Foreldrene forbeholder seg retten til å sjekke all bagasje.
     
  • Det skal ikke være besøk av andre utenom gruppen på lugarer eller hotellrom.
     

 

Hva i alle dager skal man da ta seg til?

Lenke til kommentar

  •  
     
  • Bruk av alkohol og andre rusmidler er strengt forbudt under hele turen! Dette gjelder alle, også voksne. Brudd på dette medfører hjemsendelse!!
     
     
  • Foreldrene forbeholder seg retten til å sjekke all bagasje.
     
     
  • Det skal ikke være besøk av andre utenom gruppen på lugarer eller hotellrom.
     
     

 

Hva i alle dager skal man da ta seg til?

8200360[/snapback]

Hva snakker vi om? Uansett, slike regler suger hardt!

Lenke til kommentar
Hva snakker vi om? Uansett, slike regler suger hardt!

8200364[/snapback]

 

Polen-turen jeg skal på. Skoletur. Drar på lørdag.

8200373[/snapback]

Alkohol kan du klare deg uten (jeg har vært nykter i nå 9 måneder). Om de vil sjekke bagasjen din, så kan du nekte (hadde i alle fall jeg gjort). Og at dere ikke får lov til å besøke andre, hadde jeg gitt langt faen i. Dere er 10-klassinger (right?), ikke 7-klassinger (noe som mange desverre tror).

Lenke til kommentar

Alkohol kan du klare deg uten (jeg har vært nykter i nå 9 måneder). Om de vil sjekke bagasjen din, så kan du nekte (hadde i alle fall jeg gjort). Og at dere ikke får lov til å besøke andre, hadde jeg gitt langt faen i. Dere er 10-klassinger (right?), ikke 7-klassinger (noe som mange desverre tror).

8200386[/snapback]

 

 

Er det strengt med alkohol der "borte" (statene)?

Lenke til kommentar
Alkohol kan du klare deg uten (jeg har vært nykter i nå 9 måneder). Om de vil sjekke bagasjen din, så kan du nekte (hadde i alle fall jeg gjort). Og at dere ikke får lov til å besøke andre, hadde jeg gitt langt faen i. Dere er 10-klassinger (right?), ikke 7-klassinger (noe som mange desverre tror).

8200386[/snapback]

 

Ja, alkohol går bra.

 

Men, bagasjen er MIN. :mad: Og jeg vil ha besøk av svenska tjejer. :D

Lenke til kommentar
lol to utropstegn og greier. They mean business.

8200374[/snapback]

Virker som de har det mer i kjeften enn noe annet sted... Ellers hadde både broren min og flere av kameratene hans blitt sendt hjem

8200379[/snapback]

Man setter alltid strengere regler enn det man ønsker, akkurat som man skal sette høyere mål enn det man forventer å nå og kjøpe flere fliser enn det man forventer å bruke. Det er for å sikre seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...