Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eleven betaler gjerne kostnadene for hjemsendelse selv. Slik var det på vår tur, men det var garantert tomme trusler. Såvidt jeg vet, var det svært få, om noen, som fikk nedsatt oppførsel.

8200235[/snapback]

 

Har hørt at det er ytterst sjeldent at de sender hjem noen. Tviler på at de gjør det om du drikker en øl eller to. ^^

Lenke til kommentar

 

Har hørt at det er ytterst sjeldent at de sender hjem noen. Tviler på at de gjør det om du drikker en øl eller to. ^^

8200247[/snapback]

 

 

Riktig, det har litt med måtehold å gjøre. De fleste av oss klarte å slutte å drikke mens vi fortsatt sto på beina, men det var alltid en eller annen som klarte å spy i hotellobbyen. De fikk det ganske hett, men de ble utrolig nok ikke sendt hjem.

Lenke til kommentar
Paralellklassen min fikk Hvite Busser utvist fra et hotell for alltid. En gjeng elever drakk seg fulle før de samlet opp alle stolene de kunne bære og tok dem med seg opp på taket der de kastet dem ned på gaten. Smart.

8200254[/snapback]

 

Det hørtes mer ut som en hjemsendingsgrunn. ^^

Noen klarer ikke oppføre seg.

 

Aldhissla:

 

Har et eksempel på en som ikke klarer å slutte å drikke i klassen, skal prøve å holde han unna hvis jeg finner på noe dumt. :p

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar

 

Har hørt at det er ytterst sjeldent at de sender hjem noen. Tviler på at de gjør det om du drikker en øl eller to. ^^

8200247[/snapback]

 

 

Riktig, det har litt med måtehold å gjøre. De fleste av oss klarte å slutte å drikke mens vi fortsatt sto på beina, men det var alltid en eller annen som klarte å spy i hotellobbyen. De fikk det ganske hett, men de ble utrolig nok ikke sendt hjem.

8200271[/snapback]

Det var visst noen som hadde spydd både her og der i klassen til broren min og, men de fikk bare tilsnakk dagen etter. Tror du må drite deg ganske bra ut for å bli sendt hjem

Lenke til kommentar

 

Har hørt at det er ytterst sjeldent at de sender hjem noen. Tviler på at de gjør det om du drikker en øl eller to. ^^

8200247[/snapback]

 

 

Riktig, det har litt med måtehold å gjøre. De fleste av oss klarte å slutte å drikke mens vi fortsatt sto på beina, men det var alltid en eller annen som klarte å spy i hotellobbyen. De fikk det ganske hett, men de ble utrolig nok ikke sendt hjem.

8200271[/snapback]

 

Det er billigere, hyggeligere og lettere for alle parter å straffe når man kommer hjem :)

 

(Selvom ingen ble straffa hos oss :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...