Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh,Uchiha Itachi..si at du støtter meg vertfall da. Jeg mener at man bør kunne være seg selv og like hva man vil uten å bli dømt for det. For det er jo helt klart at enkelt rakker ned på de som liker trance. Og Chris,..Lars liker trance.

8198606[/snapback]

Jeg rakker ikke målrettet ned på dem. Jeg bare vet med meg selv at jeg har bedre musikksmak enn dem. :whistle:

 

Vel vel jeg toucher inne på sjangere som Electronic og Hard Beat så jeg skal ikke være så arrogant.

Endret av Uchiha Itachi
Lenke til kommentar
Musikk skal spilles inn med instrumenter og det skal være vokal... noen som er enig?

8198613[/snapback]

 

Men alt redigeres på data ;)

8198625[/snapback]

 

hahaha sant det. De fleste moduler og instrumenter pr i dag er digitale. Det er ytterst få som bruker analoge ting, og de koster gjerne det dobbelte av det digitale.

 

All musikk blir også redigert i digitale miljøer, for å ikke snakke om effekter og vocal prosessing...

Lenke til kommentar
Musikk skal spilles inn med instrumenter og det skal være vokal... noen som er enig?

8198613[/snapback]

 

Men alt redigeres på data ;)

8198625[/snapback]

 

hahaha sant det. De fleste moduler og instrumenter pr i dag er digitale. Det er ytterst få som bruker analoge ting, og de koster gjerne det dobbelte av det digitale.

 

All musikk blir også redigert i digitale miljøer, for å ikke snakke om effekter og vocal prosessing...

8198649[/snapback]

Greit nok det, men når "hovedsangen" hører ut som en remix som vanligvis tilhører en singel så er det noe helt annet...

Lenke til kommentar
Visste dere at blekkspruten har testiklene i hjernen?

Visste dere at jeg liker Opeth?

Visste dere at om 50 år ca vil en meteor elns treffe jorden og alt vil gå under, om vi ikke greier å ødelegge den da.

8198683[/snapback]

 

1. Care

2. Det sa du ikke for noen dager siden.

3. Tror jeg ikke noe på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...