Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står da ganske så greit i §14 :\

8195405[/snapback]

Men det står ganske så greit HER at vi liker slemme piker så! :wee:

edit: Nei uff jeg må bli kvitt den slem-pike-fetisjen min... Har aldri ført noe godt med seg :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Glimrende! Da har man prata med sjefen og skal begynne å jobbe som om jeg hadde 100% stilling. Får ikke 100% stilling riktig med en gang så de fyller inn vaktene mine så jeg har tilsvarende 100% og så ser man hvordan det går , så...WIII!!

Gud så godt det skal bli når lønninga kommer så man faktisk har penger å bruke og ikke bare kjøpe mat og det mest nødvendige som man har gjort noen mnd nå:\

Lenke til kommentar
Glimrende! Da har man prata med sjefen og skal begynne å jobbe som om jeg hadde 100% stilling. Får ikke 100% stilling riktig med en gang så de fyller inn vaktene mine så jeg har tilsvarende 100% og så ser man hvordan det går , så...WIII!!

Gud så godt det skal bli når lønninga kommer så man faktisk har penger å bruke og ikke bare kjøpe mat og det mest nødvendige som man har gjort noen mnd nå:\

8195946[/snapback]

make it years...

Lenke til kommentar

Vennene min snakker mye om å ta lappen nå for tiden. Jeg mener at bil kan jeg kjøpe når jeg har stabil økonomi og fast grunn. De mener at bil er veldig nødvendig. Men det er dyrt! Og som alle vet kan regniger lett hope seg opp. Hvis man bor i Oslo eller et annet sentralt sted ser jeg ikke noe enormt behov for bil. Ikke det at jeg har så mye erfaring innen dette emnet. Bare en tanke.

Lenke til kommentar
Vennene min snakker mye om å ta lappen nå for tiden. Jeg mener at bil kan jeg kjøpe når jeg har stabil økonomi og fast grunn. De mener at bil er veldig nødvendig. Men det er dyrt! Og som alle vet kan regniger lett hope seg opp. Hvis man bor i Oslo eller et annet sentralt sted ser jeg ikke noe enormt behov for bil. Ikke det at jeg har så mye erfaring innen dette emnet. Bare en tanke.

8196058[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du forteller oss dette, men å ha førerkortet er ikke det samme som å ha bil.

Om man vil bruke kort, så.

8196060[/snapback]

Du trenger ikke nettbank, du trenger ordentlig Visa eller tilsvarende.

Lenke til kommentar

8195946[/snapback]

Ja, det er deilig å ha litt ekstra penger :)

Bor på hybel, og har sløst 200 kr denne uka (2 dager :whistle: ) Så nå må jeg spare litt resten av uka.

Har forresten kjøpt meg Logitech's g5 mus :D

Lenke til kommentar

Jeg sier dette fordi jeg lurer på hvor viktig det er å ha bil. Mange av vennene mine gleder seg og skal ha bil (som sakt). Sikkert praktisk også. Men hvis man bor sentralt er det vel egentlig ikke nødvendig?. Bare setter meg inn i det.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Jeg sier dette fordi jeg lurer på hvor viktig det er å ha bil. Mange av vennene mine gleder seg og skal ha bil (som sakt). Sikkert praktisk også. Men hvis man bor sentralt er det vel egentlig ikke nødvendig?. Bare setter meg inn i det.

8196158[/snapback]

Bor man sentralt går det fint an å klare seg uten bil :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...