b-real Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har noen lyst å ta jobben min i dag? 8193445[/snapback] Hva får man i bytte? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 NP: Kelly Clarkson - BreakawayMå gjøre et kompromiss for å få en i klassen til å holde kjeft, så jeg hører den. Den er faktisk ikke så gale at det gjør noe. 8193450[/snapback] Glad så og si alle i klassen min er enig i at Heino og Village People er morro. Selvom vi har hatt Slayer vs Scandinavia vs Wollayoblingbling-rap. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvafaen? XD Nå hører jeg på Evergrey, og skal høre på Gackt snart, så skal jeg høre på Antiflag for å komme i rett humør til å skrive ferdig mitt søte vesle kåseri. Slayer vs. Scandinavia cs. Wollayblingbling.. Auu. >< Min klasse har rævkjørt musikksmak, og de hører på den høyt i klasserommet, og så ber de meg skru ned min musikk, som jeg har på headset. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Brokk! 8193470[/snapback] Kakøø!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nå hører jeg på Evergrey, og skal høre på Gackt snart, så skal jeg høre på Antiflag for å komme i rett humør til å skrive ferdig mitt søte vesle kåseri.Slayer vs. Scandinavia cs. Wollayblingbling.. Auu. >< Min klasse har rævkjørt musikksmak, og de hører på den høyt i klasserommet, og så ber de meg skru ned min musikk, som jeg har på headset. 8193477[/snapback] Er ofte sånn med klasser. Jeg hører Bright Eyes. Is nice. Kakøø!! 8193480[/snapback] Takk for sponsing av te. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 What a waste. I Excel? Aldri hørt om ASP.NET-applikasjoner før? 8193440[/snapback] Jeg spurte pent om jeg fikk bruke PHP og MySQL, men det var ikke aktuelt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg hater dem, jeg er glad mange av dem ikke skal gå på skolen her til neste år. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg hater dem, jeg er glad mange av dem ikke skal gå på skolen her til neste år. 8193506[/snapback] Isjda. Jeg har finest klasse. Med unntak av 3-4 stykker, men sånn er det alltid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har noen lyst å ta jobben min i dag? 8193445[/snapback] Hva får man i bytte? 8193467[/snapback] Ingenting, jeg bare orker ikke jobbe i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Min klasse er en nussilig ansamlig høylytte sosser og noen som går på skole for å "ha noe å gjøre på" og ikke gidder å gjøre en dritt og lar det gå utover andre. Hadde jeg ikke vært pasifist tror jeg jeg hadde hatt lyst til å kaldkvele dem På grunn av de som skal gå videre til neste år, skal jeg ikke være med til Spania, og jeg skal ikke en gang være med dem til Voss i helgen. Ukedagene holder i massevis Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har en koselig klasse<3 Kjemilæreren min rota bort det ene arket på prøven min, så jeg fikk 5- istedenfor ~6-, som jeg skulle hatt. Hurra! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har en koselig klasse<3 Kjemilæreren min rota bort det ene arket på prøven min, så jeg fikk 5- istedenfor ~6-, som jeg skulle hatt. Hurra! 8193540[/snapback] Åh, stakkar deg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 What a waste. I Excel? Aldri hørt om ASP.NET-applikasjoner før? 8193440[/snapback] Jeg spurte pent om jeg fikk bruke PHP og MySQL, men det var ikke aktuelt 8193504[/snapback] Tøsete lærer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Den nye sangen til Avril var overraskende dårlig og uinspirert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Den nye sangen til Avril var overraskende dårlig og uinspirert. 8193571[/snapback] HAdde du forventet noe annet? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 HAdde du forventet noe annet? 8193573[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [Chorus]Hey! Hey! You! You! I don’t like your girlfriend! No way! No way! I think you need a new one Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend Hey! Hey! You! You! I know that you like me No way! No way! No it’s not a secret Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend [Verse 1] You’re so fine I want you mine You’re so delicious I think about ya all the time You’re so addictive Don’t you know what I could do to make you feel alright? Don’t pretend I think you know I’m damn precious And Hell Yeah I’m the motherfucking princess I can tell you like me too and you know I’m right [bridge] She’s like so whatever You could do so much better I think we should get together now And that’s what everyone’s talking about! Jeg kunne laget noe bedre i fylla. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Å nei. Nå må jeg vaske hjernen min med såpe. :\ Den var alvorlig dårlig. Teksten var patetisk >< Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Kjære b-real pus. Denne sangen er dedikert til deg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [Chorus]Hey! Hey! You! You! I don’t like your girlfriend! No way! No way! I think you need a new one Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend Hey! Hey! You! You! I know that you like me No way! No way! No it’s not a secret Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend [Verse 1] You’re so fine I want you mine You’re so delicious I think about ya all the time You’re so addictive Don’t you know what I could do to make you feel alright? Don’t pretend I think you know I’m damn precious And Hell Yeah I’m the motherfucking princess I can tell you like me too and you know I’m right [bridge] She’s like so whatever You could do so much better I think we should get together now And that’s what everyone’s talking about! Endret 20. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hot video. Seriøst, den sangen var übercatchy. Jeg trodde ikke at det var mulig, men hun har blitt enda heitere siden sist. Hun er blitt Hermine-heit. Endret 20. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg