Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For alt du vet, LarsP, så er det mange i din venneflokk som gjør det og. De bare stoler ikke nok på deg til å si det. Kanskje de har hørt ditt "emo-suxxx"-bullshit, og derfor ikke tør si det?

Det er andre måter å skade seg på enn å kutte opp armene, det er flere kroppsdeler å ta av, og mange, mange flere typer smerte.

7429109[/snapback]

Haha, nei. Jeg henger kun med vinnere.

7429198[/snapback]

HAHAHAH! :D Dagens! kan jeg ha den i siggen min? ^^

Eplefe: Nå kommer jeg med en vågal påstand, men kanskje det er vi som har en litt større oppfatning av virkeligheten enn andre? Derfor vi tross alt klarer oss OK?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Ja, kanskje dere har en STØRRE oppfatning, men hva har det med saken å gjøre? Virkeligheten er at ikke alle kan se alt i deres perspektiver, og det er folk som er redd for å bli sett ned på på grunn av at de har psykiske problemer. LarsP, kan du gi meg din definisjon på "vinnere" og "tapere"?

Er det sånn at:

De som kutter seg = Tapere

De som ikke gjør det = Vinnere

eller har du faktisk en definisjon på det.

Lenke til kommentar
Ja, kanskje dere har en STØRRE oppfatning, men hva har det med saken å gjøre? Virkeligheten er at ikke alle kan se alt i deres perspektiver, og det er folk som er redd for å bli sett ned på på grunn av at de har psykiske problemer. LarsP, kan du gi meg din definisjon på "vinnere" og "tapere"?

Er det sånn at:

De som kutter seg = Tapere

De som ikke gjør det = Vinnere

eller har du faktisk en definisjon på det.

7429235[/snapback]

Neinei, trekker tilbake det jeg skrev, vi har ikke en STØRRE oppfatning, snarere den rette. Tenker på en måte som ikke gjør oss deprimerte og trekker oss ned. Kanskje for det beste, med mindre man liker å være deprimert å skjære seg osv. Noe som faktisk er tilfellet for endel folk.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Ja, kanskje dere har en STØRRE oppfatning, men hva har det med saken å gjøre? Virkeligheten er at ikke alle kan se alt i deres perspektiver, og det er folk som er redd for å bli sett ned på på grunn av at de har psykiske problemer. LarsP, kan du gi meg din definisjon på "vinnere" og "tapere"?

Er det sånn at:

De som kutter seg = Tapere

De som ikke gjør det = Vinnere

eller har du faktisk en definisjon på det.

7429235[/snapback]

Du svarer jo nesten på ditt eget spørsmål. Psykiske problemer gjør at man kvalifiserer til å være taper ja. Life 1, you 0.

Lenke til kommentar

Rasch, ja, jeg sliter sånn sett.

Derfor er jeg glad jeg har rocken, fotoapparatet og muligheten til å betro meg til villt fremmede mennesker på gata og hist og her.

Jeg har opplevd for mye misbruk av tillit, såpass at jeg har sluttet å stole på levende / tenkende organismer.

Kan det i det hele tatt kommunisere på en eller annen måte, stoler jeg ikke på det.

Det går som sagt greit å delvis betro seg til fremmede mennesker jeg stopper på gata i transe, men sånn ellers...

Vel, jeg er glad jeg i alle fall har ting å snakke til, de hører på meg, de er der for meg, og har alltid vært det, og de skal jeg ta med meg i graven...

Mine eneste, sanne venner.

Lenke til kommentar
Ja, kanskje dere har en STØRRE oppfatning, men hva har det med saken å gjøre? Virkeligheten er at ikke alle kan se alt i deres perspektiver, og det er folk som er redd for å bli sett ned på på grunn av at de har psykiske problemer. LarsP, kan du gi meg din definisjon på "vinnere" og "tapere"?

Er det sånn at:

De som kutter seg = Tapere

De som ikke gjør det = Vinnere

eller har du faktisk en definisjon på det.

7429235[/snapback]

Tror du ikka skal ta det Larsp sier så tungt. Han er her inne hele tiden. Han har ikke tid til å henge med ''vinnerene'' sine.

Lenke til kommentar

Og dessuten (gidder ikke EDIT i tilfelle du holder på å svare eller noe) men er "større oppfatning av virkeligheten" det samme som kynisk og trangsynt?

For jeg blir påvirket av ALT som skjer. En voldtekt i et annet land, et grovt mord langt vekke, rasisme, nazisme og andre former for fascisme, folk som blir mobbet. Det går ikke direkte utover meg, men jeg blir deprimert av det alikevel. Tro det eller ei. Og jeg er åpen mot folk, både nye og gamle, jeg syntes de fortjener å få en bit av min virkelighet. Og jeg har virkeligheten bein.

Jeg har faktisk venner. Jeg har et liv. Men det er mer fortid enn nåtid som har påvirket meg, og fortiden kan man ikke gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Rasch, ja, jeg sliter sånn sett.

Derfor er jeg glad jeg har rocken, fotoapparatet og muligheten til å betro meg til villt fremmede mennesker på gata og hist og her.

Jeg har opplevd for mye misbruk av tillit, såpass at jeg har sluttet å stole på levende / tenkende organismer.

Kan det i det hele tatt kommunisere på en eller annen måte, stoler jeg ikke på det.

Det går som sagt greit å delvis betro seg til fremmede mennesker jeg stopper på gata i transe, men sånn ellers...

Vel, jeg er glad jeg i alle fall har ting å snakke til, de hører på meg, de er der for meg, og har alltid vært det, og de skal jeg ta med meg i graven...

Mine eneste, sanne venner.

7429266[/snapback]

Respect. Skjønner dine problemer i motsetning til andres her... Men kanskje du bør begynne å stole sånn smått på folk igjen? Bare helt forsiktig i starten for å se hvordan det ligger ann! :)

Lenke til kommentar
Neinei, trekker tilbake det jeg skrev, vi har ikke en STØRRE oppfatning, snarere den rette. Tenker på en måte som ikke gjør oss deprimerte  og trekker oss ned. Kanskje for det beste, med mindre man liker å være deprimert å skjære seg osv. Noe som faktisk er tilfellet for endel folk.

7429256[/snapback]

 

 

Du gjør meg kvalm :nei:

Lenke til kommentar
Du sier du har en større oppfattning, men ingen andres måte å leve på er rett, siden den ikke er din?

7429263[/snapback]

Vel.. jeg har opplevd min del av motgang, tro meg! Men er det jeg som sitter å kutter meg og er generelt deprimert?

Hmm.. man må se det positive i ting. Selv om noen ting ikke er mulig å se det positive i, må man tenke på andre ting, og når det ikke går bør man ha en evne til å gi seg faen i lomma.. Det ordner mye! :)

Lenke til kommentar
Tror du ikka skal ta det Larsp sier så tungt. Han er her inne hele tiden. Han har ikke tid til å henge med ''vinnerene'' sine.

7429267[/snapback]

Vel, det var en frodig påstand. Så langt i dag har jeg fremført et 30 minutters foredrag om Vygotski og Piaget, jeg har spist lunsj sammen med noen fra klassen, jeg har løst diffligninger sammen med noen kompiser. Senere i dag skal jeg trene og se fotballkamp på pub. Det gjelder å være effektiv, man kan rekke mye på et døgn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...