Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

7429054[/snapback]

hehehehehe, jeg kaller dem akkurat det som passer meg. Jepp, folk kan ha problemer, men det finnes andre måter å løse dem på, å du trenger ikke akkurat å være et geni for å finne det ut. Emo er emo, sånn er det.

Mushi: Sant det, men man skulle da tro at man ble sterkere over årene da? Det er MYE mer stress i dag enn for noen år siden, og stress er absolut noe som bryter ned folk.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

For alt du vet, LarsP, så er det mange i din venneflokk som gjør det og. De bare stoler ikke nok på deg til å si det. Kanskje de har hørt ditt "emo-suxxx"-bullshit, og derfor ikke tør si det?

Det er andre måter å skade seg på enn å kutte opp armene, det er flere kroppsdeler å ta av, og mange, mange flere typer smerte.

 

EDIT: MEN! Jeg vil kunne påstå at veldig, veldig få av de som skader seg selv syntes at det er kult, eller morsomt, da er de oppmerksomhetshorer, og det er et problem i seg selv.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg vil påstå å si at folk som skader seg gjør det delvis som et rop om oppmerksomhet. For å prøve å få hjelp til noe de ikke klarer selv.

7429124[/snapback]

Vet du hva? Det er faktisk bare å spørre på normal måte. Ikke vits i å prøve å være så sykt komplisert. Se hvor det tar dem.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Uhm, fikk du ikke med deg "noe de ikke klarer selv"? Det er faktisk folk som ikke klarer å si det, og andre som faktisk sier det, men ikke blir trodd.

7429131[/snapback]

Spør på rett måte. Jeg vil tro at de færreste vil le hvis du spør noen du stoler på på en ordentlig måte med at du har problemer og om de kunne hjelpe deg. OM de skulle gjøre det er det bare å drite i dem.

Men for all del, skal ikke virke for kald nå, folk har sine måter å takle problemer på. Bare synd at noen av dem er feil! ^^

Men nok om den saken.

Jeg skal klippe meg om 1.5 time! :D Gleder meg, er overdrevent stygg på håret nå!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
@Rash: FAEN DA! Emo this og emo that! Det er folk som har fuckings problemer med det, og ikke bare sitter hjemme og kutter seg for å stolt vise det frem dagen etterpå til de andre emo-vennene sine og si at de er stolte over det osv, for det er tydeligvis deres oppfatning av emo.

Emo er en musikksjanger, en klesstil, en livsstil, men den inneholder kun at du er emosjonell, ikke at du kutter deg og er deprimert. Emosjonell betyr at du fort blir påvirket til å enten bli glad eller lei deg, eller at du bare har mye følelser.

DEt har ingenting med om du kutter deg eller ikke, og jeg er DRITTlei av at folk på forumet skal si "emo" med en gang noen sier at de hoppet ned fra en trapp for å finne ut om det gjorde vondt.

Det er ikke det som er emo, og det er greit å vite hva begrepet betyr før du slenger det rundt deg!

Åh, det var godt å få det ut. Jeg har venner som nekter å kalle seg emo, og har sluttet å gå med håret som de VIL ha det, fordi folk antar med en gang at de kutter seg og whiner mye og sånt.

Det er ikke det emo går ut på. Uvitende tøser.

7429054[/snapback]

QFT!

Endelig noen som sier det :D

Har trengt disse ordene for å slenge i trynet på noen folk som bitcher en del om det der.

 

mushi, jeg vet hvordan du har det, og til alle bedrevitere som maser om psykologer og at vi er dårlige pasienter etc.

Ikke alle psykologer er gode.

Min var ikke.

Hjalp ikke for fem flate øre, og gav meg en avsmak på folk som tok seg brutalt betalt uten at det hjalp.

Mamma maser om at jeg skal begynne med anti-dep, sier det er bra for meg, men jeg har ikke noe tro på det.

Har noen venner som går på det, og de er ikke de samme lenger.

Litt skremmende.

 

Det eneste som hjelper mot depresjonene mine, er å gå ute i mørket, helst med sånn (halv)dårlig vær, og med ørene full av rock, en røyk i hånda og lettere berusa på noe mørkt.

Selvsagt med kamera og diktblokka klar, just in case.

De beste dikta mine er skrevet i depresjon / beruselse.

 

Så jeg har stor tro på akkurat det.

Har fungert for andre venner også...

Lenke til kommentar

Hva med foreldre? Det er mange foreldre som ikke tror på barna sine om de kommer og forteller at de er mye deprimert og har tenkt på selvmord og sånn. Jeg vet om en som er blitt LEDD av, av sine egne foreldre da de prøvde å si at de slet med selvmordstanker. Det gikk to år før han kom seg til psykolog, etter tre selvmordsforsøk og selvskading som grenset til selvmordsforsøk. Han er død i dag. Tok selvmord på ballkvelden min i tiende klasse.

Lenke til kommentar
Hva med foreldre? Det er mange foreldre som ikke tror på barna sine om de kommer og forteller at de er mye deprimert og har tenkt på selvmord og sånn. Jeg vet om en som er blitt LEDD av, av sine egne foreldre da de prøvde å si at de slet med selvmordstanker. Det gikk to år før han kom seg til psykolog, etter tre selvmordsforsøk og selvskading som grenset til selvmordsforsøk. Han er død i dag. Tok selvmord på ballkvelden min i tiende klasse.

7429141[/snapback]

Det er litt sykt. Da følte nok foreldrene seg lure etterpå.. Om de i det hele tatt brydde seg da

Lenke til kommentar
Hva med foreldre? Det er mange foreldre som ikke tror på barna sine om de kommer og forteller at de er mye deprimert og har tenkt på selvmord og sånn. Jeg vet om en som er blitt LEDD av, av sine egne foreldre da de prøvde å si at de slet med selvmordstanker. Det gikk to år før han kom seg til psykolog, etter tre selvmordsforsøk og selvskading som grenset til selvmordsforsøk. Han er død i dag. Tok selvmord på ballkvelden min i tiende klasse.

7429141[/snapback]

Det er litt sykt. Da følte nok foreldrene seg lure etterpå.. Om de i det hele tatt brydde seg da

7429163[/snapback]

Ja in their face.lol. Også en måte å si det på. Tror nok de brydde seg, men hadde ikke forståelse for hvorfor barnet sitt hadde det sånn, de fleste foreldre tror de gjør en bra for barna sine, og i de fleste tilfeller gjør de det.

Jeg har igrunn vært heldig der, har et fint nettverk rundt meg som støtter meg når det er noe. Men det har jeg også måtte jobbe for!

 

Datasmurf: Da har du/de havnet i en lei klemme.. Det er litt trist egentlig hvis man ikke stoler på NOEN.. hmm..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

De brydde seg ja. I løpet av de årene jeg kjente ham (har kjent ham fra syvende) til han tok selvmord gikk han på tre-fire forskjellige medisiner konstant, og han hatet det, og foreldrene hans sa at om han sluttet på dem når han ble seksten ville de tvanginnlegge og -medisinere han. Han likte dem ikke, og pleide å snike seg unna å ta dem og sånn når jeg var hos ham i Kristiansand om sommeren. Okei, jeg har ikke godt av å mimre om dette, sitter med tårer i øynene nå.

 

De trodde bare de gjorde det som var bra for ham. Jeg kan ikke se for meg sorgen de opplevde av å finne sønnen sin død, og så i tillegg alt han la igjen var en liste over telefonnumre, hvem de skulle ringe først, og hva de skulle si til dem, ingenting var skrevet til dem, annet enn hvem de skulle ringe til. Jeg klarer ikke tenke meg hvordan det må være..

Lenke til kommentar
For alt du vet, LarsP, så er det mange i din venneflokk som gjør det og. De bare stoler ikke nok på deg til å si det. Kanskje de har hørt ditt "emo-suxxx"-bullshit, og derfor ikke tør si det?

Det er andre måter å skade seg på enn å kutte opp armene, det er flere kroppsdeler å ta av, og mange, mange flere typer smerte.

7429109[/snapback]

Haha, nei. Jeg henger kun med vinnere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...