Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, derfor det ikke er sjans i hælvette at jeg får den :p

8189321[/snapback]

:wee:

 

Vel det er litt stress å ha en såpass dyr mobil. Ville blitt helt paranoid for å miste den, ripe den og la andre ''prøve den''.

 

Bare to Steffy. Du bør få feita opp den boka.

Endret av Uchiha Itachi
Lenke til kommentar
Det der har faen ikke jeg knær til i hvertfall. Hadde jeg prøvd meg så hadde jeg blitt liggende i en uke etter et par minutter.

8189319[/snapback]

Ikke jeg heller. Jeg har så dårlige knær at det det er skummelt. Husker da jeg hadde vann i kneet når jeg var mindre...de ble liksom aldri de samme etter det :\
Søt telefon, Bundy. Kanskje jeg kjøper den.

 

*sjekke lommeboken*

 

Kanskje jeg kjøper to.

8189329[/snapback]

You my hero.
Lenke til kommentar
b-real, er det noe estimat på hvor lenge det vil ta?

8189428[/snapback]

Flyttingen av databasen vil bli gjort i kveld etter klokken 22.

 

(..)Forhåpentligvis tar det kun cirka 5 minutter, men skulle det bli problemer kan det i verste fall medføre en halvtimes nedetid. Det vil da ligge melding om det på forumet.

8187103[/snapback]

Såeh..jah...er bare å finne seg noe annet å gjøre i mellomtida.
Lenke til kommentar
Såeh..jah...er bare å finne seg noe annet å gjøre i mellomtida.

8189461[/snapback]

Lettere sagt enn gjordt det biril. Forventes det virkelig at vi skal skaffe oss et liv på så kort varsel. Nei, jeg vet EN som kommer til å sitte som en gal og trykke på "Refresh" helt til forumet er opp igjen i hvertfall :p
Lenke til kommentar
Lettere sagt enn gjordt det biril. Forventes det virkelig at vi skal skaffe oss et liv på så kort varsel. Nei, jeg vet EN som kommer til å sitte som en gal og trykke på "Refresh" helt til forumet er opp igjen i hvertfall :p

8189469[/snapback]

Selvfølgelig kommer man til å sitte som en idiot å trykke på F5 til diskusjon kommer oppigjen :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...