Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den ville jeg egentlig se. Men var redd for at det skulle være en dårlig film. Arg..jeg fryser jo uansett hva jeg gjør. Alle andre sprader rundt i tynne gensere mens jeg sitter her med lag på lag med klær og ullteppe :(

8188513[/snapback]

*varme kittycat*

 

Bedre nå?

 

 

edit: :!: haha PSdata går berserk. Fått epost med ukens tilbud tre ganger på fem minutter nå

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

*rive seg i håret*

 

Jeg må få orden på økonomien min, dette går faen ikke. Jeg har faen nesten ikke penger igjen nå etter at regningene mine er betalt.

Jeg må gå i morra å høre med sjefen om jeg hvordan mulighetene mine er for å få en 100% stilling. Hvis ikke så må jeg nesten begynne å vurdere å skaffe meg mere arbeid. Lossing på CTG kanskje...

Lenke til kommentar
*rive seg i håret*

 

Jeg må få orden på økonomien min, dette går faen ikke. Jeg har faen nesten ikke penger igjen nå etter at regningene mine er betalt.

Jeg må gå i morra å høre med sjefen om jeg hvordan mulighetene mine er for å få en 100% stilling. Hvis ikke så må jeg nesten begynne å vurdere å skaffe meg mere arbeid. Lossing på CTG kanskje...

8188877[/snapback]

Ta på deg parykk, høyhæla sko og masse sminke. Gå ned på kaia og se etter kåte sjøfolk. Det finnes sikkert noen der som er villig til å betale for en runde. Så krever du forskuddsbetalt og når du har penga så løper du som faen. Det er en sikker plan på hvordan skaffe seg bedre økonomi :yes:

 

Tilslutt må du huske å komme hit å fortelle hvordan det gikk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...