Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

@Rasch. du skal erstatte WoW med TBC. Period. LØP OG FORHÅNDSBESTILL!

....

.......

........Ja, nå ja.

 

Argh. Jeg har Java innlevering #4 denne uka. Jeg ble max inspirert til å fortsette på Spillprogrammering etter at jeg så trailern til Halo 3. Men nå har jeg faktisk åpna BlueJ og begynt å kode. Men så ble jeg slapp...God, i hate myself.

7428939[/snapback]

Det kan du glemme! Er ferdig meg wow for evah! Han ble litt glad han som fikk min konto! :D 60 rogue, 44 hunter, 27 mage, og en 29 priest twink. Det fulgte også med ca. 4-500g heheh!

har liksom funnet ut at det er ikke vits i å sitte inne å finne ut hvor lenge man har vært singel uten å gjøre noe med det!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater det :p

7428968[/snapback]

Hva er det å hate? En liten nål i armen og vips så er det over. Ikke noe stress. Blir litt mo i knærne av blodet da :) Men det er ikke så mye uansett.

Dessuten, bruker de ikke bare en liten pen som skyter en nål i huden nå om dagen? Det er ihvertfall ikke noe å syte over!

Mushi: sånn som du har pratet nå, om at ingen klarer å løse dine problemer kan det kanskje være lurt å knaske litt? Gi ting en sjangse ihvertfall!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Ja huff.. blodprøve er skikkelig jævlig .. herregud..

7428960[/snapback]

Blodprøva er ikke ille, men dama bitcher så mye om arra mine hver gang. I tillegg må jeg krangle med psyk fordi jeg ikke vil begynne på anti-depressiva. De tror at det løser alt.

7428975[/snapback]

 

Arr ja.. Du gjør det og. Jeg liker ikke folk som gjør det og jeg er / var omringet av det med familie osv..

Lenke til kommentar
Jeg hater det :p

7428968[/snapback]

Hva er det å hate? En liten nål i armen og vips så er det over. Ikke noe stress. Blir litt mo i knærne av blodet da :) Men det er ikke så mye uansett.

Dessuten, bruker de ikke bare en liten pen som skyter en nål i huden nå om dagen? Det er ihvertfall ikke noe å syte over!

Mushi: sånn som du har pratet nå, om at ingen klarer å løse dine problemer kan det kanskje være lurt å knaske litt? Gi ting en sjangse ihvertfall!

7428979[/snapback]

Jeg blir så svimmel i hodet etter en blodprøve.. Det eneste positive med det var at jeg som oftest måtte hjem fra skolen etter å ha tatt det

Lenke til kommentar
Ja huff.. blodprøve er skikkelig jævlig .. herregud..

7428960[/snapback]

Blodprøva er ikke ille, men dama bitcher så mye om arra mine hver gang. I tillegg må jeg krangle med psyk fordi jeg ikke vil begynne på anti-depressiva. De tror at det løser alt.

7428975[/snapback]

 

damn, girl. Kødder du? Du må hamstre så lenge du har muligheten for det. Dessuten, anti-depressive funker fett uten å være så MEGA vanedannende. De funker. (har desverre ikke personlig erfaring, men jeg har sett folk som var max deppa og begynte med det. De ble instant-bedre.)

Lenke til kommentar
Arr ja.. Du gjør det og. Jeg liker ikke folk som gjør det og jeg er / var omringet av det med familie osv..

7428982[/snapback]

Jeg liker det ikke heller, så da er vi to.

7429001[/snapback]

Kan ikke du forklare meg hvorfor det hjelper? Vil gjerne vite. Dette gir heller ikke mening i mitt hode. Det eneste som kommer ut av det er merker på armen etter din tøffe tid, som også blir å minne deg på det, pluss at det skremmer bort det meste av gutter.

Lenke til kommentar
damn, girl. Kødder du? Du må hamstre så lenge du har muligheten for det. Dessuten, anti-depressive funker fett uten å være så MEGA vanedannende. De funker. (har desverre ikke personlig erfaring, men jeg har sett folk som var max deppa og begynte med det. De ble instant-bedre.)

7428995[/snapback]

Vil bare ikke ha ting jeg blir så avhengig av. De skjønner ikke det. Synes det holder å være avhengig av nikotin. Jeg tror jeg vil ha det bedre uten, for da kan jeg tenke selv.

 

Anti-dep gjør at nedturene ikke blir så ille, men oppturene gjevnes også ut. Du er aldri skikkelig lei deg, men heller aldri skikkelig glad.

Lenke til kommentar
Kan ikke du forklare meg hvorfor det hjelper? Vil gjerne vite. Dette gir heller ikke mening i mitt hode. Det eneste som kommer ut av det er merker på armen etter din tøffe tid, som også blir å minne deg på det, pluss at det skremmer bort det meste av gutter.

7429006[/snapback]

Distrahering. Ødelegge noe.

 

Jeg har skrevet masse om det før. Søk etter selvskading på forumet.

Lenke til kommentar
Kan ikke du forklare meg hvorfor det hjelper? Vil gjerne vite. Dette gir heller ikke mening i mitt hode. Det eneste som kommer ut av det er merker på armen etter din tøffe tid, som også blir å minne deg på det, pluss at det skremmer bort det meste av gutter.

7429006[/snapback]

Distrahering. Ødelegge noe.

 

Jeg har skrevet masse om det før. Søk etter selvskading på forumet.

7429012[/snapback]

Du skjønner at selv om du benekter det, så faller du perfekt inn i emo kategorien? Minus klærne og håret da.

Lenke til kommentar
Du skjønner at selv om du benekter det, så faller du perfekt inn i emo kategorien? Minus klærne og håret da.

7429022[/snapback]

Emo er et skjells-ord. Det er for å beskrive folk som tror selvskading er kult, fører på AFI og hater alle og alt.

 

Tror neppe jeg faller inn i den kategorien.

 

 

Generaliseringer er forresten en uting.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Det er mange som driver med selvskading, mange fler enn du tror. Mange fordi de mener det, andre fordi de har en oppfatning om at det er "kult" og "in"

7429027[/snapback]

Er fullstendig klar over det. Har hatt endel venner som har gjort det. De jeg ikke har klart å hjelpe har jeg vist den midterste fingern til. De sitter inne med mye som de ikke vil ut med. Og gidder ærlig talt ikke henge med folk som holder meg igjen, eller som drar meg ned. For vennene mine bryr jeg meg om.

Ærlig talt er jeg bare dritt lei emo-kulturen og helle skade seg selv greia. Hvordan har det seg at folk klarte seg uten det før i tiden? Tenk på hav folk gikk gjennom andre verdenskrig for eks. De reiste seg etterpå og levde relativt normale liv. Er bare så rart å tenke på. Hva er det som gjør at folk blir så lett nedbrutt nå?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

@Rash: FAEN DA! Emo this og emo that! Det er folk som har fuckings problemer med det, og ikke bare sitter hjemme og kutter seg for å stolt vise det frem dagen etterpå til de andre emo-vennene sine og si at de er stolte over det osv, for det er tydeligvis deres oppfatning av emo.

Emo er en musikksjanger, en klesstil, en livsstil, men den inneholder kun at du er emosjonell, ikke at du kutter deg og er deprimert. Emosjonell betyr at du fort blir påvirket til å enten bli glad eller lei deg, eller at du bare har mye følelser.

DEt har ingenting med om du kutter deg eller ikke, og jeg er DRITTlei av at folk på forumet skal si "emo" med en gang noen sier at de hoppet ned fra en trapp for å finne ut om det gjorde vondt.

Det er ikke det som er emo, og det er greit å vite hva begrepet betyr før du slenger det rundt deg!

Åh, det var godt å få det ut. Jeg har venner som nekter å kalle seg emo, og har sluttet å gå med håret som de VIL ha det, fordi folk antar med en gang at de kutter seg og whiner mye og sånt.

Det er ikke det emo går ut på. Uvitende tøser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...