Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

hater generalisering.. Psykologer er der for å hjelpe, dere sier at de prøver å bryte dere ned.. Kanskje det er det som trengs?

Skal ikke undervurdere psykologer, men jeg har egentlig ingen grunn til å prate om det, ettersom jeg ikke har vært hos en enda..

7428784[/snapback]

 

Nei, det er ikke det som trengs! De skal hjelpe ikke trykke deg ned og få deg til å føle deg enda værre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er ikke alle psykologer som ER sånn, DJ_Dark.

Selv har jeg hatt flaks. Jeg er erklært frisk nå på grunn av den siste psykologen min, som faktisk brydde seg.

Men jeg har vætr borti en del av dem, og de har virket totalt uinteresserte.

Enkelte driter i å prøve å LØSE det, de bare later som at de hører etter.

Selvfølgelig, det er mange som har godt av å bare "få det ut", men det er folk som og trenger LØSNINGER, og ikke får dem. Så er det de som har flaks, og slipper tunge droger og faktisk får den hjelpen de trenger.

Lenke til kommentar
Men det er ikke alle psykologer som ER sånn, DJ_Dark.

Selv har jeg hatt flaks. Jeg er erklært frisk nå på grunn av den siste psykologen min, som faktisk brydde seg.

Men jeg har vætr borti en del av dem, og de har virket totalt uinteresserte.

Enkelte driter i å prøve å LØSE det, de bare later som at de hører etter.

Selvfølgelig, det er mange som har godt av å bare "få det ut", men det er folk som og trenger LØSNINGER, og ikke får dem. Så er det de som har flaks, og slipper tunge droger og faktisk får den hjelpen de trenger.

7428808[/snapback]

 

Mange er uinteresserte, og det finnes kun et fåtall som faktisk gidder å bry seg og hjelpe folk. Det er det triste med det!

Lenke til kommentar
fuck psykologer, send pm til MrLeftfield og han ordner det. Shit ass, jeg burde egentlig opprette min egen tråd snart elns.

7428802[/snapback]

MrLeftfield, hjelp meg!

 

Jeg synes WoW er morsomt, jeg liker å rollespille der, til og med!! Er det noe galt med meg?

7428819[/snapback]

Gjør som meg, gi bort kontoen til et vilt fremmed slik jeg gjorde igår! ^^

Lenke til kommentar
fuck psykologer, send pm til MrLeftfield og han ordner det. Shit ass, jeg burde egentlig opprette min egen tråd snart elns.

7428802[/snapback]

MrLeftfield, hjelp meg!

 

Jeg synes WoW er morsomt, jeg liker å rollespille der, til og med!! Er det noe galt med meg?

7428819[/snapback]

 

nei, min lille venn. Det er helt normalt. Alle mennesker har en indre-personlighet som lever sitt liv. WoW er ett perfekt lekested for den personligheten. Dermed det er WoW en HELT perfekt løsning.

 

Edit: @Rasch, you sir, are dumbass :p

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
fuck psykologer, send pm til MrLeftfield og han ordner det. Shit ass, jeg burde egentlig opprette min egen tråd snart elns.

7428802[/snapback]

MrLeftfield, hjelp meg!

 

Jeg synes WoW er morsomt, jeg liker å rollespille der, til og med!! Er det noe galt med meg?

7428819[/snapback]

 

nei, min lille venn. Det er helt normalt. Alle mennesker har en indre-personlighet som lever sitt liv. WoW er ett perfekt lekested for den personligheten. Dermed det er WoW en HELT perfekt løsning.

 

Edit: @Rasch, you sir, are dumbass :p

7428847[/snapback]

Neinei, det føltes herlig! :D Jeg har også slutta å røyke! Jeg velger å sammenligne de to tingene, ettersom de er skremmende avhengighetsskapende begge to!

Men man skal jo erstatte et onde med et annet, så jeg har begynt å snuse, men hva skal jeg erstatte wow med? ^^

Lenke til kommentar

@Rasch. du skal erstatte WoW med TBC. Period. LØP OG FORHÅNDSBESTILL!

....

.......

........Ja, nå ja.

 

Argh. Jeg har Java innlevering #4 denne uka. Jeg ble max inspirert til å fortsette på Spillprogrammering etter at jeg så trailern til Halo 3. Men nå har jeg faktisk åpna BlueJ og begynt å kode. Men så ble jeg slapp...God, i hate myself.

Lenke til kommentar
@Rasch. du skal erstatte WoW med TBC. Period. LØP OG FORHÅNDSBESTILL!

....

.......

........Ja, nå ja.

 

Argh. Jeg har Java innlevering #4 denne uka. Jeg ble max inspirert til å fortsette på Spillprogrammering etter at jeg så trailern til Halo 3. Men nå har jeg faktisk åpna BlueJ og begynt å kode. Men så ble jeg slapp...God, i hate myself.

7428939[/snapback]

Gå hjem og spill WoW en stund :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...