Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay, jeg har en venn IRL (Ja det er sant, en som kan regnes som god venn andre er noen jeg snakker med eller er sammen med innimellom) Men jeg har jo venner på internet da :wee:

8184248[/snapback]

 

as in: Demille/kittyCat/noen-andre-man-sucker-seg-opp-til? Hmmm, hadde sjekka definisjon av "venn"/"bestevenn"/"bekjent" om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Okay, jeg har en venn IRL (Ja det er sant, en som kan regnes som god venn andre er noen jeg snakker med eller er sammen med innimellom) Men jeg har jo venner på internet da :wee:
-1000 $treetcr3d fo'ya.
as in: Demille/kittyCat/noen-andre-man-sucker-seg-opp-til? Hmmm, hadde sjekka definisjon av "venn"/"bestevenn"/"bekjent" om jeg var deg.
Bullseyeh. =D
Lenke til kommentar
MrLeftfield: Så fikk vi gjennomgå litt og da, kan jeg nevne at nå står Color-Lines båter _utenfor_ Fredrikshavn da de ikke kommer til havnen lengre grunnet mye vind, så noe sier meg at vi har hatt veldig flaks, til tross for en heller veldig gyngete tur ;)

8184400[/snapback]

 

Æsja. Det blåste iaff noe jævlig når vi reiste, såeeh...jau. Flaks hadde vi, thats for sure. Jeg er glad jeg ikke var ved øl avdeling i taxfreen når ting begynte å gå til helvete :p

 

*gynge*

*dette av stolen*

*klatre på igjen*

Lenke til kommentar

Bacon sammen med omelett er herlig. Nå skal denne karen sove, har eksamen i engelsk i morgen tidlig. På torsdag skal jeg ut med kompiser for å se den nye Jim Carrey filmen, "The Number 23". Gleder meg. På toppen av det hele er det "superdag" på kinoen her så det koster kun 40 kroner per billett!

 

Natta! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...