Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg frosset WoW-kontoen min. Jeg blir å flytte om en snau ukes tid så da er det lite vits å betale for en hel måned. Nå har jeg spilltid kun til i morgen kveld. Håper jammen meg at jeg ikke får abstinenser.

8183455[/snapback]

Jeg kommet til et punkt der jeg har vært clean så lenge at jeg blir kvalm bare av å se på WoW. :p

Lenke til kommentar

Mhm. Burde være lett for meg også, jeg har ikke spilt så forferdelig mye. /played hevder rundt 4 dager og 10 timer spilltid. Det er jo ikke så ille med tanke på at jeg har hatt spillet i over 2 måneder. Det er dog utrolig koselig tidsfordriv når man ikke har annet å fore...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg kommet til et punkt der jeg har vært clean så lenge at jeg blir kvalm bare av å se på WoW. :p

8183460[/snapback]

samme her :) lenge har du vært wowfri?

 

vært wowfri siden sommern :cool:

Lenke til kommentar

<BBundy> HellDragon, you can touch me if you want. I know you want to abuse me like *insert artist*

* BBundy drops a pencil

<BBundy> Ill guess i just have to bend over and get it *blink*

 

 

Hihi..

 

 

Det er rart med halvlangt hår, er enda ikke vandt til det. Ganske kjekt uansett, slipper å få håret i maten.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hei jeg heter Uchiha Itachi og har vært clean i 1,5 år nå. *klapp klapp* Takk takk...vel det var mine venner som fikk meg med på ''leken'' Så jeg sliter med litt aggresjon mot mine venner siden de tok et halv år av livet mitt. Hvordan takler dere sånne følelser?

Lenke til kommentar
B-real er heldig! Jeg ble sulten av å lese det der :(. Hei..jeg heter Ida og har vært WoW-fri i snart et halvt år! Takk takk. *Klappe*

8183647[/snapback]

Hei Ida

 

Jeg heter Halvor og har aldri spilt WoW :)

8183697[/snapback]

 

hei halvor jeg heter stian og spilte WoW hele tiden før, men har vært fir fra det i snart 1 år...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...