Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

sist jeg hadde! :) Endte godt da, kom meg igjen og som de sier: What doesent kill you makes you stronger!

Lærte utrolig mye om meg selv da.

7428671[/snapback]

Blir litt mye å lære om segselv flere ganger i uka, som det har vært i det siste. Noe som fører til at jeg blir styggere. Klarer ikke kontrollere megselv når jeg får anfall. Alt jeg tenker virker så forbanna logisk der og da.

7428676[/snapback]

Kanskje umulig, men prøv å være positiv. Tenk på andre positive ting!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja. Er bare lei syting. Jeg er litt intresert i hva problemene dine er. Ser du er mye deprimert, men har liksom aldri skjønt hvorfor.

7428592[/snapback]

Jeg veit ikke helt hvorfor engang. Hodet mitt er som et stort svart hull. Det jeg husker er ikke noe koselig akkurat, og jeg legger ikke ut sånt her.

7428603[/snapback]

My life is like a black abyss... So dark.. suffocating..

Lenke til kommentar
sist jeg hadde! :) Endte godt da, kom meg igjen og som de sier: What doesent kill you makes you stronger!

Lærte utrolig mye om meg selv da.

7428671[/snapback]

Blir litt mye å lære om segselv flere ganger i uka, som det har vært i det siste. Noe som fører til at jeg blir styggere. Klarer ikke kontrollere megselv når jeg får anfall. Alt jeg tenker virker så forbanna logisk der og da.

7428676[/snapback]

Kanskje umulig, men prøv å være positiv. Tenk på andre positive ting!

7428683[/snapback]

Thats right! Tenk positivt, og det positive vil gro. Men jeg gir meg nå, jeg er ingen psykolog, jeg kan bare uttale meg fra egen erfaring.

Kan vi ikke snakke om noe mere positivt?

 

Arinomi: HAHAHHAHAAHAHAH! HERLIG!!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Den beste måten å bli bedre på er ofte å snakke, med unntak av med psykologer som gjør alt for å bryte deg ned

7428703[/snapback]

Og ikke tar deg seriøst.

7428713[/snapback]

Det er strengt tatt vanskelig å ta deg seriøst når du ikke virker som du har virkelige problemer som faktisk ville brutt ned en vanlig person. En annen ting er at alle har ting i fortiden som er tungt å tenke på, men trikset er å ikke tenke på det, evt tenke på det masse så man bare kommer over det. Her er cluet mushi: Get over it!

Lenke til kommentar
Den beste måten å bli bedre på er ofte å snakke, med unntak av med psykologer som gjør alt for å bryte deg ned

7428703[/snapback]

Og ikke tar deg seriøst.

7428713[/snapback]

Pluss det ja.. Problemet er at de som bør bli psykologer og som skjønner seg på folk ikke når opp pga de har et liv ved siden av studiene. De som blir psykologer er de som nileser hele dagen og ikke kjenner seg på folk. Derfor er alle psykologene bare tåpelige!

Lenke til kommentar
Pluss det ja.. Problemet er at de som bør bli psykologer og som skjønner seg på folk ikke når opp pga de har et liv ved siden av studiene. De som blir psykologer er de som nileser hele dagen og ikke kjenner seg på folk. Derfor er alle psykologene bare tåpelige!

7428736[/snapback]

Eventuelt de som har et liv ved siden av, men ikke tenker på det, på grunn av at de skal være "profesjonelle". En psykolog skal ikke være nøytral, men mange ser ut til å tro det.

Lenke til kommentar
Pluss det ja.. Problemet er at de som bør bli psykologer og som skjønner seg på folk ikke når opp pga de har et liv ved siden av studiene. De som blir psykologer er de som nileser hele dagen og ikke kjenner seg på folk. Derfor er alle psykologene bare tåpelige!

7428736[/snapback]

Spennende. Si meg, har du gått profesjonsstudiet? Jeg kjenner flere som går der og ingen av de faller under beskrivelsen din. :)

Lenke til kommentar
Pluss det ja.. Problemet er at de som bør bli psykologer og som skjønner seg på folk ikke når opp pga de har et liv ved siden av studiene. De som blir psykologer er de som nileser hele dagen og ikke kjenner seg på folk. Derfor er alle psykologene bare tåpelige!

7428736[/snapback]

Spennende. Si meg, har du gått profesjonsstudiet? Jeg kjenner flere som går der og ingen av de faller under beskrivelsen din. :)

7428767[/snapback]

Erfaringer gjennom min kjæreste og hva mushi sier..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...