Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok da gir jeg opp.. Synes den sangen er bra selv om den er emo. Du er emo lol.

7428580[/snapback]

Hvorfor er jeg emo da? Fordi jeg liker musikk?

 

 

Jeg har aldri sagt du er emo. Jeg kalte sangen emo

7428585[/snapback]

jaja. Er bare lei syting. Jeg er litt intresert i hva problemene dine er. Ser du er mye deprimert, men har liksom aldri skjønt hvorfor.

Lenke til kommentar
jaja. Er bare lei syting. Jeg er litt intresert i hva problemene dine er. Ser du er mye deprimert, men har liksom aldri skjønt hvorfor.

7428592[/snapback]

Jeg veit ikke helt hvorfor engang. Hodet mitt er som et stort svart hull. Det jeg husker er ikke noe koselig akkurat, og jeg legger ikke ut sånt her.

Lenke til kommentar
jaja. Er bare lei syting. Jeg er litt intresert i hva problemene dine er. Ser du er mye deprimert, men har liksom aldri skjønt hvorfor.

7428592[/snapback]

Jeg veit ikke helt hvorfor engang. Hodet mitt er som et stort svart hull. Det jeg husker er ikke noe koselig akkurat, og jeg legger ikke ut sånt her.

7428603[/snapback]

 

Ikke for å skryte av kjæresten min, men hun har hjulpet mange som føler seg sånn. Hun er en psykolog i seg selv, og hater andre psykologer! :)

Lenke til kommentar
jaja. Er bare lei syting. Jeg er litt intresert i hva problemene dine er. Ser du er mye deprimert, men har liksom aldri skjønt hvorfor.

7428592[/snapback]

Jeg veit ikke helt hvorfor engang. Hodet mitt er som et stort svart hull. Det jeg husker er ikke noe koselig akkurat, og jeg legger ikke ut sånt her.

7428603[/snapback]

jaok. Prøver du hardt å komme videre eller?

Lenke til kommentar
Ikke for å skryte av kjæresten min, men hun har hjulpet mange som føler seg sånn. Hun er en psykolog i seg selv, og hater andre psykologer! :)

7428607[/snapback]

Det hjelper jo ikke meg :p

 

jaok. Prøver du hardt å komme videre eller?

7428608[/snapback]

Ja. Men så skjer det noe som gjør at jeg bryter helt sammen og jeg er helt ødelagt igjen. Slår aldri feil. Hver gang jeg er på vei opp, kommer familien min eller jeg og ødelegger. Er ganske vanskelig å komme seg opp når du har vært sjuk i 10 år og ikke kan kvitte deg med hovedproblemet.

Lenke til kommentar
Er du dypt nok er ikke det så lett..

7428612[/snapback]

skjønner det da, har hatt mine nedturer jeg å, men har funnet ut at av og til er det beste bare å gi faen.

Mushi: Om familien din bryter deg ned foreslår jeg at du gjør deg uavhengig av dem, å bryter all kontakt. Dette er tross alt ditt liv. Skal du sitte resten av livet å være deprimert å nedbrutt? Tenk over det! Om du setter deg inn i det kan du også tenke på sola! ;)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Ikke for å skryte av kjæresten min, men hun har hjulpet mange som føler seg sånn. Hun er en psykolog i seg selv, og hater andre psykologer! :)

7428607[/snapback]

Det hjelper jo ikke meg :p

 

 

Hvis du får hennes msn eller noe så.. Men hun er så lei av å hjelpe folk at jeg vet ikke om hun gidder en gang! :p

Lenke til kommentar
Mushi: Om familien din bryter deg ned foreslår jeg at du gjør deg uavhengig av dem, å bryter all kontakt. Dette er tross alt ditt liv. Skal du sitte resten av livet å være deprimert å nedbrutt? Tenk over det! Om du setter deg inn i det kan du også tenke på sola! ;)

7428622[/snapback]

Prøvd. Funket ikke. Alt ble værre.

 

 

Jeg er så forbanna følsom at jeg ikke klarer å gi beng i noenting.

Lenke til kommentar

*fôre mushi med luftsprit*

 

Kom, la oss ta oss ei fyll sammen, nå er det perfekte tidspunkt!

 

*dra seg nedover mot Tønsberg og deromkring*

 

Alkohol er kanskje ikke så bra mot depresjon, men av og til er det det likevel.

Akkurat som røyk og rock.

Perfekt kombinasjon, så legger man til litt fotografering og en liten storm og alt er :love:

Lenke til kommentar
Mushi: Om familien din bryter deg ned foreslår jeg at du gjør deg uavhengig av dem, å bryter all kontakt. Dette er tross alt ditt liv. Skal du sitte resten av livet å være deprimert å nedbrutt? Tenk over det! Om du setter deg inn i det kan du også tenke på sola! ;)

7428622[/snapback]

Prøvd. Funket ikke. Alt ble værre.

 

 

Jeg er så forbanna følsom at jeg ikke klarer å gi beng i noenting.

7428639[/snapback]

 

Da har du virkelig et problem.. (-->Sherlock<--)

Lenke til kommentar
Mushi: Om familien din bryter deg ned foreslår jeg at du gjør deg uavhengig av dem, å bryter all kontakt. Dette er tross alt ditt liv. Skal du sitte resten av livet å være deprimert å nedbrutt? Tenk over det! Om du setter deg inn i det kan du også tenke på sola! ;)

7428622[/snapback]

Prøvd. Funket ikke. Alt ble værre.

 

 

Jeg er så forbanna følsom at jeg ikke klarer å gi beng i noenting.

7428639[/snapback]

Men da har du et problem. Psykologitimen er over, du ser nå selv. En dag kommer du enten til å bryte fullstendig sammen, ellers så kommer du til å gi faen.

 

Datasmurf: Ja der må jeg si meg enig. Rock har jo bestandig så glade tekster, og det er vell almenne kjent at for å kurere depresjon skal man prøve å gjøre en viktig ting i manges liv til noe depresivt også. haha ja sikkert.

Prøv å se det fine å det gode i ting, da vil du etter hvert komme deg!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
*snip*

7428644[/snapback]

AAAAww! :love:

 

Da har du virkelig et problem.. (-->Sherlock<--)

7428645[/snapback]

No shit.

 

Men da har du et problem. Psykologitimen er over, du ser nå selv. En dag kommer du enten til å bryte fullstendig sammen, ellers så kommer du til å gi faen.

7428648[/snapback]

Får desverre sammenbrudd gjevnlig. Sist var på fredag. Skal love deg det ikke er noe spesiellt gøy.

Lenke til kommentar
sist jeg hadde! :) Endte godt da, kom meg igjen og som de sier: What doesent kill you makes you stronger!

Lærte utrolig mye om meg selv da.

7428671[/snapback]

Blir litt mye å lære om segselv flere ganger i uka, som det har vært i det siste. Noe som fører til at jeg blir styggere. Klarer ikke kontrollere megselv når jeg får anfall. Alt jeg tenker virker så forbanna logisk der og da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...