Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har du god musikksmak :)

8178874[/snapback]

Jeg har hørt en låt av seigmen der de synger ''Noen fortjener en god død''. Mildt sagt jævelig. Bør jeg høre mer?

8178885[/snapback]

Ja... Seigmenn har sammen med raga rockers og jokke gjordt ekstremt mye for norsk rock opp igjennom tidene

Lenke til kommentar
Ooh, fant meg en ny avatar. Mekket den nettopp. Hva syns dere?

8178899[/snapback]

Helt ok... men jeg er ikke fan av at folk bytter avatar i hytt og pine. Synes at man skal finne en og holde seg til den slik at det er lett å kjenne igjen dem :)

Lenke til kommentar
Ooh, fant meg en ny avatar. Mekket den nettopp. Hva syns dere?

8178899[/snapback]

Helt ok... men jeg er ikke fan av at folk bytter avatar i hytt og pine. Synes at man skal finne en og holde seg til den slik at det er lett å kjenne igjen dem :)

8178914[/snapback]

Ja, det er jeg også enig i. Men jeg har hatt den samme i snart 1år. Begynner å bli litt lei av den. Men folk sier det er den avataren de kjenner meg igjen i.

Lenke til kommentar

Har hatt den samme avataren helt siden jeg fikk meg avatar jeg. reint bortsett fra to uker der jeg testa en annen men gikk tilbake til den jeg hadde hatt fra før. Vurderer å bytte da. Til et nyere bilde av samme gutten ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
MEN FOR HELVETE DA! DET SNØR FFS!

:realmad:

8178915[/snapback]

Gjør det her også :( Og jeg som hadde begynt å glede meg til en tidlig sommere ...

Lenke til kommentar
Ja, det er jeg også enig i. Men jeg har hatt den samme i snart 1år. Begynner å bli litt lei av den. Men folk sier det er den avataren de kjenner meg igjen i.

8178925[/snapback]

Ja det er best å ha en gjenkjennelig avatar. Holder meg til denne nå.

Skal bytte navn tilbake til Solid da. Alle kaller meg det uansett og jeg har ikke behov for dette navnet lenger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ja det er best å ha en gjenkjennelig avatar. Holder meg til denne nå.

Skal bytte navn tilbake til Solid da. Alle kaller meg det uansett og jeg har ikke behov for dette navnet lenger.

8178944[/snapback]

Hva betyr egentlig det nicket du har nå?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kan ha denne i en prøveperiode. Så kan jeg eventuelt bytte tilbake senere.

Likegreit å bytte til Solid, er jo det du er kjent for. Og det er tre ganger lettere å si :)

Luffe: Det er en person i en Japansk serie kalt ''Naruto''

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...