Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh jeg tror jeg hadde vært redd hvis Angelina hadde vært i senga mi. Hun liker å leke med kniver (ja til blodet renner). Jeg kan nevne mye mer..som det at hun gikk rundt med blod i et smykke (Billy?) og var i heftig klinings med sin bror. Greit hun er heit..men det holder ikke.

Lenke til kommentar
Eh jeg tror jeg hadde vært redd hvis Angelina hadde vært i senga mi. Hun liker å leke med kniver (ja til blodet renner). Jeg kan nevne mye mer..som det at hun gikk rundt med blod i et smykke (Billy?) og var i heftig klinings med sin bror. Greit hun er heit..men det holder ikke.

8177749[/snapback]

Klart det holder. I lange baner.

Lenke til kommentar
Eh jeg tror jeg hadde vært redd hvis Angelina hadde vært i senga mi. Hun liker å leke med kniver (ja til blodet renner). Jeg kan nevne mye mer..som det at hun gikk rundt med blod i et smykke (Billy?) og var i heftig klinings med sin bror. Greit hun er heit..men det holder ikke.

8177749[/snapback]

Crazy woman = crazy lovin ;)

Lenke til kommentar
Jeg går for den jeg også,Datating. Husker jeg leste om en jente som sa hun skulle gjøre alt for å bli sammen med Orlando Bloom. Han skulle bli hennes første :ermm: . Hun hadde faktisk bestemt hva barna deres skulle hete osv. Og hun hadde type...

8177808[/snapback]

 

Haha! Vi snakker syk i hodet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...