Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh jeg tror jeg hadde vært redd hvis Angelina hadde vært i senga mi. Hun liker å leke med kniver (ja til blodet renner). Jeg kan nevne mye mer..som det at hun gikk rundt med blod i et smykke (Billy?) og var i heftig klinings med sin bror. Greit hun er heit..men det holder ikke.

Lenke til kommentar
Eh jeg tror jeg hadde vært redd hvis Angelina hadde vært i senga mi. Hun liker å leke med kniver (ja til blodet renner). Jeg kan nevne mye mer..som det at hun gikk rundt med blod i et smykke (Billy?) og var i heftig klinings med sin bror. Greit hun er heit..men det holder ikke.

8177749[/snapback]

Klart det holder. I lange baner.

Lenke til kommentar

8177749[/snapback]

Crazy woman = crazy lovin ;)

Lenke til kommentar
Greit, da vet jeg at dere heller vil nyte deres siste natt med Angelina enn å nyte de åra dere har igjen. Yeah! :love:

8177772[/snapback]

Angelina er kanskje ikke den fineste uten det tykke sminkelaget... og hvem vil ha ei sånn kjendis uansett? Ei normal jente er jo mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg går for den jeg også,Datating. Husker jeg leste om en jente som sa hun skulle gjøre alt for å bli sammen med Orlando Bloom. Han skulle bli hennes første :ermm: . Hun hadde faktisk bestemt hva barna deres skulle hete osv. Og hun hadde type...

Lenke til kommentar
Jeg går for den jeg også,Datating. Husker jeg leste om en jente som sa hun skulle gjøre alt for å bli sammen med Orlando Bloom. Han skulle bli hennes første :ermm: . Hun hadde faktisk bestemt hva barna deres skulle hete osv. Og hun hadde type...

8177808[/snapback]

Haha! Vi snakker syk i hodet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...