Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2200. Vel gjennomsnittet på lengde ligger vel på 6-7 minutter og den lengste låta er en time lang.

8176207[/snapback]

ok... digg å ha noe å velge i da.. :wee:

Det har han gjordt ja xD.

8176191[/snapback]

eeh : :dontgetit: jaja... :p

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
Vel det går mye i det samme. Men jeg varierer mer i musikk enn jeg gjorde for et år siden. Det er deilig å ha mye musikk og en stor creative å stappe musikken sin i.

8176230[/snapback]

aah... en fellow creativer :p. selv har jeg en 20 GB zen sleek :D

Lenke til kommentar
Niceprice. Jeg har en 60 GB. Liker å ha med seriene og en del filmer. :) + 8gb iPod for jogging og på skolen. Fungerer utrolig bra.

8176253[/snapback]

hehe... har ikke råd til så mye lagring jeg :p .... til trening har jeg en Asano play :D

@ snobjorn... all min musikk på ene pcen (ca 2000 låter) ligger på 128 - 320bit... men noen av de på serveren (ca 20000 låter) ligger på helt nede i 45 :p de 20k sangene tar ca 100gb :p

Lenke til kommentar
Niceprice. Jeg har en 60 GB. Liker å ha med seriene og en del filmer. :) + 8gb iPod for jogging og på skolen. Fungerer utrolig bra.

8176253[/snapback]

hehe... har ikke råd til så mye lagring jeg :p .... til trening har jeg en Asano play :D

@ snobjorn... all min musikk på ene pcen (ca 2000 låter) ligger på 128 - 320bit... men noen av de på serveren (ca 20000 låter) ligger på helt nede i 45 :p de 20k sangene tar ca 100gb :p

8176276[/snapback]

Aooh... Mye musikk :O Når jeg får den nye pcen, og mer lagringsplass, skal jeg få rippet litt mer :whistle: Nå har jeg litt musikk på macen og litt på pcen. Også er det kjemperotete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...