Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Sidious: True. Tannlegene veit best.

Mener det var en helt syk gele-greie de solgte på TV-shop engang også. Så jo ut som du satte kreft rett i tenna. :love: Nei, puss dem vanlig med vanlig tannkrem så beholder dem iallefall en decent farge. IMO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau. Synd jeg ikke var så flittig med tannpussen da jeg var yngre. Det har satt sine spor...har derfor litt misfargede tenner, men ikke sånn at jeg ikke kan leve med det. Men hvem vet, kanskje jeg får de bleka en vakker dag. ;)

*sprette en flaske cola*

Hakuna matata, bitches. -> WoW

Lenke til kommentar
Jau. Synd jeg ikke var så flittig med tannpussen da jeg var yngre. Det har satt sine spor...har derfor litt misfargede tenner, men ikke sånn at jeg ikke kan leve med det. Men hvem vet, kanskje jeg får de bleka en vakker dag. ;)

8175068[/snapback]

Yeah...må si meg enig i det der.

Tannstell har ikke akkurat vært så høyt prioritert de siste årene og det setter sine merker dessverre. Kommer til å koste meg en del når man går til tannlegen.

Bleking av tennene koster da vel ikke så fryktelig mye?

Lenke til kommentar
Tannstell har ikke akkurat vært så høyt prioritert de siste årene og det setter sine merker dessverre. Kommer til å koste meg en del når man går til tannlegen.

Samme her. Egentlig er det ikke såå farlig med misfargede tenner, problemet er ising når man spiser/drikker. :hm:

Lenke til kommentar

b-real: Nei, koster vel ikke så mye nå om dagen. Jeg må også få trekt en eller to visdomstenner...har ikke orka ennå, enkelte vil jo ha flere tusen for en sånn jobb. Vet jeg ikke kan utsette det i det uendelige, skal nok få det gjort..sikkert senere i år.

Oh...pommes frites, løvbiff og bernaise saus anyone? *friste b-real*

Lenke til kommentar
Jeg skal i bursdag om en time, der skal vi ete. Men så greide jeg å glemme det, så nå har jeg spist middag og er skikkelig mett  :hrm:

Håper ikke det er noe god mat der.

8175278[/snapback]

For en tanke..

___

Nå har jeg installert Sims 2 til søstra..

Lenke til kommentar
b-real: Nei, koster vel ikke så mye nå om dagen. Jeg må også få trekt en eller to visdomstenner...har ikke orka ennå, enkelte vil jo ha flere tusen for en sånn jobb. Vet jeg ikke kan utsette det i det uendelige, skal nok få det gjort..sikkert senere i år.

Oh...pommes frites, løvbiff og bernaise saus anyone? *friste b-real*

8175290[/snapback]

Jah..de tar seg noe helt for jævlig betalt de tannlegene.

Jeg skal selv hive meg til en tannlege, dog skal forhøre meg litt om pris osv for jeg har en del hull som må fikses og en tann bit av en tann som også har forsvunnet og masse annet styr *riste på hode*

WD: Vel, du har da intet å klage over, du har gratis tannlege til du blir 18/19. Pell deg til en tannlege å få det gjort først som sist..og ta vare på tennene dine!

Lenke til kommentar
Jeg skal selv hive meg til en tannlege, dog skal forhøre meg litt om pris osv for jeg har en del hull som må fikses og en tann bit av en tann som også har forsvunnet og masse annet styr *riste på hode*

8175318[/snapback]

Da er vi to. Tragisk egentlig, at jeg ikke kom meg te tannlegen i løpet av 2006, da hadde jeg fått det gratis :roll:

Men nå skal jeg da te tannlegen like før TG.

Lenke til kommentar
Jeg har da ikke klagd. Bare sa det ;)

8175350[/snapback]

Nei, du klagde ikke over det, men du bør sånn helt seriøst gjøre noe med det mann. Det er så forpult dyrt at jeg kommer til å bruke flere år på å få betalt regningene jeg kommer til å få :(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...