Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en meningsløs teit test..

Lol.

 

Her er dine klimautslipp på de områdene testen tar for seg, ca 40 % av totalutslipp

Du slipper ut 2280 kilo med klimagasser i året.

 

Gratulerer, du ligger under gjennomsnittet i testen.

8173784[/snapback]

 

 

Rart, jeg kryssa av for at jeg kjører bil, og jeg fikk bare 1880. :whistle:

8173803[/snapback]

 

Jeg kjører ikke bil, og fyrer ikke med olje eller noe :whistle:

 

Her er dine klimautslipp på de områdene testen tar for seg, ca 40 % av totalutslipp

 

Du slipper ut 263 kilo med klimagasser i året.

 

Gratulerer, du ligger under gjennomsnittet i testen.

Lenke til kommentar
Think im in løøve  :love:

8174020[/snapback]

Nei..du har bare en fysisk attraksjon til et menneske du ikke kjenner. Det er ikke love, det er tissetassen din som prater til deg nå.

8174216[/snapback]

Når jeg tenker meg om, så ja faktisk :innocent:

 

Men uansett! :D

Lenke til kommentar
Jeg pakker sammen leiligheta for å fløtte til en ny en. Og jeg har mer skrot enn jeg noengang hadde forestilt meg for å si det sånn. 6 digre pappeskjer bare med dvd-filmer f.eks. Det er jo liksom en stappfull bil bare med film.

 

Så på tide å reise å hente henger og Silverado! Omfg.

8174598[/snapback]

Man innser ikke hvor mye drit man har før man flytter.
Lenke til kommentar

Lite aktivitet her i dag. Nå har jeg endelig vært og shoppa...kjøleskapet var så og si helt tomt. Nå har jeg til og med munnvann. :-D Var frista til å kjøpe sånn tannkrem som gjør tennene dine hvite (sånne som selges på apoteket), men lot være..de funker vel aldri?

Lenke til kommentar

Knut Erik: Vel, denne tannkremen var ikke så dyr. Kosta rundt 80 kroner (noe som får meg til å tvile enda mer på dens effektivitet). De solgte også en sånn greie man kunne "male" tennene med..kosta nærmere 160 spenn. Stoler bare ikke på sånt..er vel tannlege man må til om man skal ha noe gjort. :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...